PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik - zachowania - mobbing? › Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    Date: Tue, 5 Sep 2006 13:50:50 +0000 (UTC)

    Uzytkownik Irving Washington <m...@d...doPLer> raczyl wyrazic
    swoja opinie w news:edjjo3$s66$1@inews.gazeta.pl:

    > W piłce nożnej się mówi: tak się gra, jak przeciwnik pozwala. W życiu
    > jest podobnie.

    Tak sie zastanawiam, kierownik jest dla Ciebie przeciwnikiem czy
    wspolpracownikiem. Ja uwazam, ze powinno byc to drugie.

    > Trzeba ustalić, najlepiej na wstępie, jasne zasady -
    > "dotąd możesz się posunąć szefie a dalej wara" i konsekwentnie i
    > asertywnie je egzekwować. W przypadku nie zawinionego opieprzu,
    > odwoływać się do poleceń, jakie wydał kierownik.

    Zgoda, ale jak sie zachowasz, jesli Twoj przelozony wszystkiego sie wypiera
    lub odwraca kota ogonem. U mnie czasem wystepuje przekonanie (u mego
    kierownika), ze on ma zawsze racje.

    > Wszelkie sprzeczne polecenia wyjaśniać na pniu.

    j.w.

    > Wreszcie ćwiczyć postawę asertywną

    Ciekawe co masz na mysli? Umiejetnosci opanowania emocji, podczas
    przyjmowania nieuzasadnionego opieprzu. Olewac sprawe? Jak dla mnie
    to bledne kolo...

    > lub szukać nowej pracy (w której
    > być może będziesz mieć podobne problemy).

    Czyli doprowadzic do sytuacji, gdzie moj szef przyczynia sie do
    poszukiwania nowej pracy, czy to nie zakrawa na mobbing?

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Istnieje takie slowo w nowomowie, którego pewnie jeszcze nie znasz: