PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik - zachowania - mobbing? › Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    Date: Tue, 5 Sep 2006 11:47:44 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 5 Sep 2006 05:57:38 +0000 (UTC), VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    w <X...@1...110.122.97
    > napisał:

    > Witam wszystkich

    > Ponizej, krotko opis pewnych zachowan:
    > - zdarza sie, ze otrzymuje sprzeczne polecenia (w bardzo krotkim czasie, co
    > przeklada sie na realizacje) - po czym dostaje opieprz, za wlasnie wykonana
    > prace, ja lub moi wspolpracownicy
    > - wydawanie polecen pracownikom szeregowym (w koncu jest kierownikiem),
    > ktore dezorganizuja prace; poza tym, zdarza sie ze sa to polecenia
    > calkowicie sprzeczne z tymi, ktore otrzymalem ja
    > - zdarzaja sie sytuacje, ze kierownik "niechcacy" skasuje lub lekko
> [...]

    U mnie skutkowało:
    Proszę mi to dać na piśmie, bo mam wątpliwości.
    Proszę własne żale i wątpliwości zawrzeć na piśmie.

    I w tym momencie miałem wszystko w dupie, bo zazwyczaj drący ryja
    kierownik nie napiszze niczego na piśmie, bo to byłby dowód na jego
    niekompetencję.
    Oczywiście darcie ryja było dalej, ale się nie przejmowałem bo
    stwierdziłem, że jak ja coś chcę na piśmie, a nie dostaję, to nie
    muszę tego robić, a za brak wykonania mnie nie wywalą, bo potrafiłem
    uzasadnić swoje objekcje, zarówno w zakładzie, jak i potencjalnie w
    Sądzie Pracy.

    ja czyli jakub
    Revoke.