PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik Biedronki

  • 11. Data: 2006-12-14 17:36:07
    Temat: Re: Kierownik Biedronki
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    zly wrote:

    > Jakim prawem?

    Ano takim, że kierownik Biedronki jest jednocześnie ajentem i dzierżawi od
    Biedronki częściowo towar. Umowa jest tak skonstruowana, że firma zrzuca
    największą odpowiedzialność właśnie na kierownika za wszelkie niedobory i
    straty.

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2006-12-14 18:21:25
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 14 Dec 2006 18:36:07 +0100, jagg napisał(a):

    > Umowa jest tak skonstruowana, że firma zrzuca
    > największą odpowiedzialność właśnie na kierownika za wszelkie niedobory i
    > straty.

    To rzeczywiscie glupio podpisywac taka umowe. Czy kierownik ma kompetencje
    by zatrudnic ochrone, zalozyc monitoring etc? Czy firma zapewnia jakies
    zabezpieczenia, czy tylko oczekuje, ze nic nie zniknie?

    --
    And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger
    those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will

  • 13. Data: 2006-12-17 14:52:13
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > To faktycznie iście kierownicza pensja... LOL

    ale to było w euro, hehehe

  • 14. Data: 2006-12-17 15:18:05
    Od: jerry <...@i...pl>

  • 15. Data: 2007-01-13 16:41:08
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    > Jakim prawem?
    > marcin

    prawem które ma na imię Bez, czylie BezPrawie

    Piotr

  • 16. Data: 2010-02-25 09:58:10
    Od: "raten" <raten1@WYTNIJ_TOtlen.pl>

    czesc, moj znajomy ma dzis rozmowe kwalifikacyjna w biedronce na kierownika. w
    zwiazku z tym mam kilka pytan: jak ta rozmowa moze wygladac, o co beda pytac, jakie
    zarobki ma podac jesli go spytaja o wynagrodzenie itd., z gory dziekuje za odpowiedz!

  • 17. Data: 2010-02-25 16:27:39
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    pytaja o ilosc kropek

  • 18. Data: 2010-02-26 20:42:02
    Od: tumek <t...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 09:58:10 +0000 (UTC), raten napisał(a):

    > czesc, moj znajomy ma dzis rozmowe kwalifikacyjna w biedronce na kierownika.
    >w zwiazku z tym mam kilka pytan: jak ta rozmowa moze wygladac,
    jak kazda...
    > o co beda pytac,
    o doswiadczenie,pytajac beda dociekac czy bedzie twoj znajomy ewentualnym
    problemem , wysla go na min miesiac szkolenia
    > jakie zarobki ma podac
    gora zarobi 2500 , najpierw pojdzie na z-ce kierownika , moooooooze kiedys
    bedzie kierownikiem : czyli wszystkim , osoba od zamowien, kasjerem w razie
    potrzeby itp tid

    szczerze ? odradzam.... chyba ze desperados i szuka pracy ponad 5 miesięcy.