PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy w Polsce będziemy mieli...

  • 51. Data: 2007-04-17 21:28:19
    Temat: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jackare napisał(a):
    > drogi(...).
    > Po miesiącu (optymistycznie licząc) droga znów
    >>
    > A co z gwarancją Wykonawca z reguły musi dać gwarancję...
    Nie wiem co z gwarancją. Wygląda na to, że nie musi.

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 52. Data: 2007-04-17 22:34:25
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Any User wrote:

    > No cóż, ciekawi mnie tylko, jaką rentowność ma ta mleczarnia, skoro może
    > sobie pozwolić na przepłacanie pracownikom.

    wal się. Po pierwsze, pracują oboje a nie on sam, po drugie nie masz
    najmniejszego pojecia o lokalnym rynku pracy w Irlandii, a zapewniam że
    jest znacznie zdrowszy niż ten w Polsce. A po trzecie, nie masz pojęcia
    o cenach mieszkań w Irlandii, kosztach życia i systemie bankowym
    (udzielania kredytów mieszkaniowych) żeby w ogóle się wypowiadać. A tym
    bardziej pouczać.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 53. Data: 2007-04-18 01:07:23
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "jack" ...

    > Jak sądzicie, czy tutaj też są jakieś szanse?

    Nie.
    (ale zrozumienie tej OCZYWISTOSCI
    kosztowalo mnie 10 lat pracy w PL - na 2 etaty)

    Pozdrawiam (z UK)
    --
    T.F.

  • 54. Data: 2007-04-18 10:29:13
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Apr 17, 2:26 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > To jest akurat zły przykład bo w zasadzie praca programisty nie zależy
    > od jego lokalizacji geograficznej i co za tym idzie nic nie stoi na
    > przeszkodzie aby mieszkał sobie w Pacanowie i pisał kod dla dużej
    > światowej korporacji ;)))

    Mozesz mi podac przyklad duzej swiatowej koroporacji, która cos
    takiego stosuje?

  • 55. Data: 2007-04-18 10:37:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Mozesz mi podac przyklad duzej swiatowej koroporacji, która cos
    > takiego stosuje?

    Znam w taki sposób pracujących ludzi :) Czasem sobie jednak latają
    np do Seatle ;)

    j.

  • 56. Data: 2007-04-18 12:47:34
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Apr 18, 12:37 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Znam w taki sposób pracujących ludzi :) Czasem sobie jednak latają
    > np do Seatle ;)

    A widzisz, jednak. Podatki i ZUS gdzie placa?

  • 57. Data: 2007-04-18 13:30:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    [...]

    > A widzisz, jednak. Podatki i ZUS gdzie placa?

    Nie wiem, mogę się spróbować dowiedzieć. Dlaczego to ważne?

    j.

  • 58. Data: 2007-04-18 14:54:25
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Apr 18, 3:30 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > BartOgryczaknapisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nie wiem, mogę się spróbować dowiedzieć. Dlaczego to ważne?

    Dlatego, ze np. zarabiajac równowartosc 10 tys. zl w Irlandii zostaje
    8,5 tys. netto, za to w Polsce 6 tys.
    Polska solidarna.

  • 59. Data: 2007-04-18 16:17:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Dlatego, ze np. zarabiajac równowartosc 10 tys. zl w Irlandii zostaje
    > 8,5 tys. netto, za to w Polsce 6 tys.

    Nadal nie rozumiem, jakie to ma znaczenie, skad wziales te kwoty, czy
    policzyles obciazenie pracodawcy i jak to wyglada np wtedy kiedy
    pracujesz dla firmy z siedziba w Indiach lub USA a nie na terenien UE.
    Przy czym tak czy inaczej to nadal nie wplywa na teze jaka postawilem,
    ze praca programisty nie jest zalezna od jego lokalizacji geograficznej
    i co za tym idzie nic nie stoi na przeszkodzie aby mieszkal sobie w
    Pacanowie a pracowal dla firmy w USA.

    j.

  • 60. Data: 2007-04-18 16:21:21
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Dlatego, ze np. zarabiajac równowartosc 10 tys. zl w Irlandii zostaje
    > 8,5 tys. netto, za to w Polsce 6 tys.

    Umowa o pracę to nie jest jedyna możliwa forma zatrudnienia.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl