PracaGrupypl.praca.dyskusje › Menedżer internetowy

  • 1. Data: 2007-04-16 15:13:41
    Temat: Menedżer internetowy
    Od: "Sebastian" <s...@w...pl>

    Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy są
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym wymiarze czasu w komforcie
    własnego domu.
    To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim nakładzie czasu i
    wysiłku. (Kilka godzin dziennie)
    Wyślij do mnie e-mail na adres: s...@w...pl

    Wspaniałego dnia!

  • 2. Data: 2007-04-16 17:07:10
    Temat: Re: Menedżer internetowy
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@n...slacht.com>

    Sebastian wrote:
> [...]
    > własnego domu.
    > To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim nakładzie czasu i

    Skąd wy się bierzecie? Znajdujecie jeszcze naiwnych? Dochód bez
    wysiłku... A teraz wyp.... do zeszytów bo jutro trzeba do szkoły iść.

    --
    www.slacht.com, Lead Developer
    mob: +353(0)862617228, fix: +353 28 36860

  • 3. Data: 2007-04-17 14:44:47
    Od: levy <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Apr 2007 17:13:41 +0200, Sebastian napisał(a):

> [...]
    > To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim nakładzie
    > czasu i wysiłku. (Kilka godzin dziennie)

    Ja znam taką metodę dochodu bez wysiłku. Iść i w Lotto zagrać.
    Roboty przy tym w zasadzie żadnej.
    A innego zarobku bez pracy to ja nie znam.