PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy w Polsce będziemy mieli... › Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Date: Tue, 17 Apr 2007 14:44:11 +0200

    januszek napisał(a):

    > Ja wybrałbym Warkę Czerwoną albo Książece z Lwówka Śląskiego za 1,85 w
    > dobrym sklepie z piwem, które bije na głowę każde "warzone" przemysłowo
    > piwo ;) Wracając do wątku: zapewniam Cię, że w Londynie, za pół
    > godzinną, najniższą stawkę też kupisz tylko najtańsze piwo ;) Niedawno
    > na którymś z portali opublikowany został artykuł, w którym wyliczono, że
    > 7,20 funtów/h to w Londynie próg ubustwa, więc tak bardzo bym się tym
    > roznoszeniem ulotek nie podniecał.
    >
    > j.
    Mając znajomych w kilku krajach europejskich - moge powiedziec jedno -
    wyjezdzanie tam, by zarabiac tylko najnizsza krajowa, to dobre dla
    desperatow, co po kilku w pokoju chca mieszkac. Zeby normalnie zyc
    trzeba zarabiac wiecej, wtedy widac roznice miedzy Polska, a tymi
    krajami. Druga roznica jest taka, ze tam przecietna placa jest duzo
    wyzsza od najnizszej krajowej i bliska sredniej, u nas jest duza
    rozbieznosc miedzy srednia a przecietna placa, stad frustracja. Moim
    zdaniem najnizsza powinna tak na prawde dotyczyc osob wchodzacych na
    rynek - uczacych sie...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl