PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy w Polsce będziemy mieli... › Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
  • Data: 2007-04-17 22:34:25
    Temat: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > No cóż, ciekawi mnie tylko, jaką rentowność ma ta mleczarnia, skoro może
    > sobie pozwolić na przepłacanie pracownikom.

    wal się. Po pierwsze, pracują oboje a nie on sam, po drugie nie masz
    najmniejszego pojecia o lokalnym rynku pracy w Irlandii, a zapewniam że
    jest znacznie zdrowszy niż ten w Polsce. A po trzecie, nie masz pojęcia
    o cenach mieszkań w Irlandii, kosztach życia i systemie bankowym
    (udzielania kredytów mieszkaniowych) żeby w ogóle się wypowiadać. A tym
    bardziej pouczać.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.