PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kawiarenka Internetowa

  • 1. Data: 2003-09-24 15:46:17
    Temat: Kawiarenka Internetowa
    Od: "Wadim" <w...@i...pl>

    Witam,
    mam prośbę o podanie informacji na temat opłacalności prowadzenia tego typu
    działalności - wszystkie aspekty.
    Pozdrawiam Wadim

  • 2. Data: 2003-09-24 16:41:56
    Temat: Re: Kawiarenka Internetowa
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    A pomysl troche i powiedz czy jest uniwersalna forula oplacalnoci
    kawiarenki czy moze taka zalezy tylko i wylcznie od otoczenia, w ktorym ma
    dzialac???

  • 3. Data: 2003-09-24 16:52:01
    Od: "Wadim" <w...@i...pl>

    Pomyślałem na pustyni nie zadziała dzięki za inwencję.

  • 4. Data: 2003-09-24 17:19:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wadim wrote:
    > Pomyślałem na pustyni nie zadziała dzięki za inwencję.

    Ale czegooczekujesz, ze ktos przsle ci gotowy biznesplan?
    Jesli nie ma kawiarenki w twojej miejscowosci jedz do sasiedniej i zapytaj
    sie wlasciciela.
    Kto mialby ci na twoje pytania (jeszcze zeby bylo jakies konkretne)
    odpowiedziec- inny wlasciciel?
    No wez przestan, ale takich pytan po prostu sie nie zadaje - bo odpowiedzi
    na nie nie otrzymasz...

  • 5. Data: 2003-09-24 17:57:56
    Od: "shark" <sshark@ NOSPAM.gazeta.pl>

> [...]
    > działalności - wszystkie aspekty.
    > Pozdrawiam Wadim
    >
    > Osobiście to proponuję pogooglować, oraz link gazety i archiwum: biznes.
    Jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi - pytaj.

    P.S.
    Ten temat tak często się przewija po grupach czy też forum, jak"chleb
    powszedni" ale jak masz wątpliwości to pytaj dalej.

  • 6. Data: 2003-09-24 18:32:42
    Od: "Wadim" <w...@i...pl>

    Pytanie na które nie zna się odpowiedzi nie jest na pewno tym, którego nie
    należy zadawać.
    Tak na marginesie to Poznań.

  • 7. Data: 2003-09-24 18:33:24
    Od: "Wadim" <w...@i...pl>

    Bardzo dziękuję sprawdzę.

  • 8. Data: 2003-09-25 06:28:14
    Od: "Jakub Dawid" <j...@N...plusik.pl>

    > Bardzo dziękuję sprawdzę.

    Sprawdz tez jak sie odpisuje na posty na grupach dyskusyjnych.

    http://kostoo.webpark.pl/netykieta.htm

    J.D.

  • 9. Data: 2003-09-26 14:25:18
    Od: "Krzysztof Cieslak" <k...@p...fm>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bksjn5$eih$1@news.onet.pl...

    > Ale czegooczekujesz, ze ktos przsle ci gotowy biznesplan?

    a dlaczego by nie??????
    http://www.biznesplan.com.pl/bizplany/internetcafe.h
    tml

    szwagier