PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko

  • 1. Data: 2003-09-24 16:34:32
    Temat: wojsko
    Od: <k...@w...pl>

    Witam

    Zwracam sie z pytaniem dotyczącym wojska, wiem, ze to juz było wałkowane na
    tej grupie ale w archwium nie znalazlem wystarczającej odpowiedzi.
    Jestem z rocznika 1976, 30 maja obroniłem pracę magisterską. Aktualnie chce
    się starać o kredyt na rozwój działalności gospodarczej i musze mieć
    uregulowany stosunek do służby wojskowej. Potrzebuje szybko rozwiązać
    problem wojska bo za chwile będę absolwentem gdyż rozpoczne studia wojskowe
    (tak ponoc wku to moze zinterpretowac - jak dla mnie absurd)

    proszę o poradę - oczywiście taką abym za chwilę nie chodził w mundurze:)

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-09-24 17:33:01
    Temat: Re: wojsko
    Od: <k...@w...pl>

    mala poprawka drukowanymi ponizej

> [...]
    > uregulowany stosunek do służby wojskowej. Potrzebuje szybko rozwiązać
    > problem wojska bo za chwile NIE będę absolwentem gdyż rozpoczne studia
    PODYPLOMOWE

  • 3. Data: 2003-09-24 20:54:12
    Od: Marcin Zabik <m...@p...onet.pl>

    Hej!

    Jak rozumiem obroniłeś się 30 maja tego roku. Też obroniłem się w tym roku.
    Byłem w WKU i przemiła pani powiedziała mi co następuje:

    - rocznik nie ma zupełnie znaczenia
    - wszyscy, którzy obronią się w tym roku, mogą zostać przeniesieni do
    rezerwy

    Musiałem pojawić się w WKU z dyplomem i kserokopią. Pani wzięła ksero i
    kazała przyjść za jakiś czas (komendant musi mieć czas na podpisanie
    decyzji) - wtedy do książeczki wojskowej coś tam wpisują i to koniec
    przygód z wojskiem.
    Pzdr.
    Marcin

  • 4. Data: 2003-09-25 09:07:13
    Od: "Monse1" <m...@n...onet.pl>

    Prawdopodobnie 1 pażdziernii będzie rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej
    o przeniesieniu absolwentów do rezerwy od roczniki 81. Trza poczekać i wejśc
    na stronę www.mon.gov.pl

  • 5. Data: 2003-09-25 18:34:15
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Monse1" <m...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Narodowej
    > o przeniesieniu absolwentów do rezerwy od roczniki 81. Trza poczekać i

    Rozporządzenie już jest. Ze dwa tygodnie temu ktoś podawał link do niego.
    Poszukaj w archiwum.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 6. Data: 2003-09-28 12:25:24
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Marcin Zabik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kazała przyjść za jakiś czas (komendant musi mieć czas na podpisanie
    > decyzji) - wtedy do książeczki wojskowej coś tam wpisują i to koniec

    potwierdzam !!

    sam w ten sposob stalem sie szeregowym rezerwista :)
    (a jak moja dziewczyna sie ucieszyla, ze nie bede w wojsku...!!!)

    pozdr,
    tomek