PracaGrupypl.praca.dyskusjeKasa › [OT] Re: Kasa
  • Data: 2006-09-26 19:42:42
    Temat: [OT] Re: Kasa
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):

    > Kursy walut sa ksztaltowane tak jak ceny towaru, poprzez podaz i popyt
    > na dana walute na rynku swiatowym. Boli mnie widziec, jak ktos gada w
    > tym kontekscie o teoriach spiskowych, falach i czastkach, wiec odwazajac
    > sie na off topic wyjasnie.

    Szacunek za odwagę.

    Jest bowiem dużo szaleńców, zwłaszcza w internecie, którzy wierzą w teorie
    spiskowe. Ba! niektórzy z nich sądzą nawet, że w tej grze stoją po stronie
    spiskowców :-)
    I dlatego wypisują na forach różne dezinformacje, obojętnie czy w nie szczerze
    wierzą czy też nie.

    Z tego powodu dyskusje o gospodarce na forach np. usenetowych mają duży
    stosunek szumu do sygnału. Dużo lepiej się sprawdzają np. odpowiednie blogi (z
    komentarzami lub bez) + krytyczne myślenie.

    pozdrawiam,

    -MS