PracaGrupypl.praca.dyskusjeKarta podatkowa - mozliwosc odpisania › Re: Karta podatkowa - mozliwosc odpisania
  • Data: 2002-11-27 08:48:15
    Temat: Re: Karta podatkowa - mozliwosc odpisania
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya Mariusz T.! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Tylko KPiR - pozostałe nie uwzględniają żadnych kosztów: przy karcie
    > płacisz stałą kwotę uzależnioną od różnych warunków zewnętrznych, przy
    > ryczałcie, jak sama nazwa wskazuje, płacisz podatek od _przychodów_

    Jaka to moze byc kwota zakladajac, ze DG bedzie jednoosobowa, uslugi, w
    miescie ok. 400tys. Nie chodzi mi oczywiscie o konkretna kwote, ale chce
    sie wstepnie zorientowac w kosztach miesiesznych utrzymania firmy.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl