PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kamsoft - czy to komuna?

  • 1. Data: 2006-08-28 11:49:48
    Temat: Kamsoft - czy to komuna?
    Od: "vito" <v...@h...com>

    Witam

    Co sądzicie o Kamsofcie?

    Czy to prawda, że pracownicy są wyzyskiwani, są karani za nie dotrzymywanie
    terminów i nie mają dostępu do netu? Bo tego typu komentarze pojawiały się
    wcześniej już na grupie. A teraz jak jest?

  • 2. Data: 2006-08-28 12:30:41
    Temat: Re: Kamsoft - czy to komuna?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    vito napisał(a):

    > są karani za nie dotrzymywanie
    > terminów i nie mają dostępu do netu?

    a to dostęp do internetu jest jednym z przepisów KP ?
    no a niedotrzymywanie terminów to wszędzie grozi różnymi "represjami".

  • 3. Data: 2006-08-28 12:58:35
    Od: "vito" <v...@h...com>

    No co jak co ale dostęp do Internetu informatykowi jest bardzo pomocny a
    czasem niezbędny

  • 4. Data: 2006-08-28 13:06:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    vito napisał(a):
    > No co jak co ale dostęp do Internetu informatykowi jest bardzo pomocny a
    > czasem niezbędny

    ale nie niezbędnie konieczny. Zależy co rozumiesz przez "informatyk" bo
    to dość mało konkretne pojęcie.

    Byłem na praktykach w firmie informatycznej gdzie deweloperzy nie mieli
    dostęp tylko do poczty firmowej i nic poza tym i całkiem dobrze se radzili.

    p.s Odpisuj pod postami.

  • 5. Data: 2006-08-28 13:17:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > dostęp tylko do poczty firmowej i nic poza tym i całkiem dobrze se radzili.

    Tzn, ze soft w tej firmie byl tworzony 20% dluzej, bo poradzic sobie
    mozna, ale szybki dostep do wiedzy, ktora mozna zapomniec, nie uzywac
    czegos w ten sposob ect, wtedy odswierzenie sobie przegladajac chocby
    grupy dyskusyjne jest bardzo pomocne. Czasem przypomni, czasem
    naprowadzi na trop ect.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 6. Data: 2006-08-28 13:41:48
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > czegos w ten sposob ect, wtedy odswierzenie sobie przegladajac chocby
    > grupy dyskusyjne jest bardzo pomocne. Czasem przypomni, czasem

    nie twierdzę że nie. teraz juz pracuje i mam nieograniczony dostęp do
    sieci co naprawdę mi pomaga. ale uważam że bez sieci też się da.

  • 7. Data: 2006-08-28 15:13:31
    Od: "vito" <v...@h...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie twierdzę że nie. teraz juz pracuje i mam nieograniczony dostęp do
    > sieci co naprawdę mi pomaga. ale uważam że bez sieci też się da.

    Pytanie było inne w temacie

  • 8. Data: 2006-08-30 12:49:18
    Od: mikezum <b...@w...pl_AdresSpamowy>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 15:41:48 +0200, Tomek napisał(a):

    > nie twierdzę że nie. teraz juz pracuje i mam nieograniczony dostęp do
    > sieci co naprawdę mi pomaga. ale uważam że bez sieci też się da.
    a jak potrzebujesz naprzyklad algorytmu do kompresji,hashowania,haslowania,
    albo masz problem, z ktorym sie nie zetknales to sam wymyslasz kolo, czy
    pytasz google ??
    Kiedys tez nie mialem dostepu do netu i tez sie dalo, tylko ze piec razy
    gorzej, bez samochodu tez mozna wytrzymac, tylko czy sie oplaca ?

  • 9. Data: 2006-08-30 14:44:41
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "mikezum" napisał w wiadomości

> [...]
    > Kiedys tez nie mialem dostepu do netu i tez sie dalo, tylko ze piec razy
    > gorzej, bez samochodu tez mozna wytrzymac, tylko czy sie oplaca ?

    No wiesz ale w Kamsofcie to jeden programista nie pracuje :D
    Pozatym mają też telefon do serwisu Microsoftu, Oracla, itd.

    Ten google do programowania taki super to nie jest,
    są lepsze motody zdobywania wiedzy bezpośrednio u źródła.

    Chyba, że mówimy o programowaniu OpenSource
    to w takim układzie bez internetu ani rusz.
    Ale Kamsoft nie robi OpenSourców ;-)

    wr,
    www.isonet.pl

  • 10. Data: 2006-08-31 06:15:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    iso wrote:
> [...]
    > są lepsze motody zdobywania wiedzy bezpośrednio u źródła.
    >
    > Chyba, że mówimy o programowaniu OpenSource
    > to w takim układzie bez internetu ani rusz.

    Marketingowy belkot....
    Tak mozna ta wypowiedz potraktowac.

    --
    Kaczus/Pegasos User