PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kamsoft - czy to komuna?

  • 11. Data: 2006-08-31 16:07:44
    Temat: Re: Kamsoft - czy to komuna?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Marketingowy belkot....
    > Tak mozna ta wypowiedz potraktowac.

    eee, nie marketingowy. to zwykly belkot. jakbym swojego szefa slyszal,
    gdy gadam o podwyzkach.

    pozdr

  • 12. Data: 2006-08-31 20:43:58
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Co sądzicie o Kamsofcie?
    >
    > Czy to prawda, że pracownicy są wyzyskiwani, są karani za nie dotrzymywanie
    > terminów i nie mają dostępu do netu? Bo tego typu komentarze pojawiały się
    > wcześniej już na grupie. A teraz jak jest?
    Pracowałem tam i to co piszesz to prawda. Firma ta płaci tak gówniane pieniądze
    pracownikom, tfu - trybikom w maszynie, że bardziej opłaca jej się samemu
    wyprodukować pewne rzeczy niż kupić gotowe technologie na rynku. Dlatego też
    trybiki nie mają dostępu do netu, by przypadkiem nie zorientowały się, że to co
    robią jest już dawno zrobione i kosztuje śmieszne pieniądze. Kiedyś pół roku
    siedziałem nad komponentem, który można dostać w sporym pakiecie za coś ok. 50
    $, może troszkę więcej.

  • 13. Data: 2006-08-31 22:47:04
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "jaQbek" napisał w wiadomości news:ed7hmd$lr2$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > śmieszne pieniądze. Kiedyś pół roku siedziałem nad komponentem, który
    > można dostać w sporym pakiecie za coś ok. 50 $, może troszkę więcej.

    no to faktycznie dziwna firma,
    płaci półroczną pensję zamiast za 50$ kupic gotowca

    wr,
    www.isonet.pl

  • 14. Data: 2006-08-31 22:50:18
    Od: Marcin Wieczorek <m...@...sygnaturce.pl>

    jaQbek napisał(a):

> [...]
    > śmieszne pieniądze. Kiedyś pół roku siedziałem nad komponentem, który
    > można dostać w sporym pakiecie za coś ok. 50 $, może troszkę więcej.

    Nieźle. Tak z czystej ciekawości wlazłem na www.kamsoft.pl (to chyba o
    to chodzi?) i znalazłem co następuje:

    -------------------------------
    Pracownicy są dla P. I. KAMSOFT jednym z najważniejszych
    zasobów, jakimi dysponuje. O pozycji przedsiębiorstwa na
    rynku w dużej mierze decyduje kompetentny personel,
    którym dysponujemy, jego zdolności, wiedza i umiejętności
    praktyczne.

    i dalej

    Zdając sobie sprawę, że osiągnięcie tego było możliwe tylko
    dzięki kadrze, która dla nas pracuje, wypracowaliśmy
    i konsekwentnie stosujemy takie metody kierowania personelem,
    dzięki którym może on doskonalić swój potencjał i przejawiać
    zdolności myślenia koncepcyjnego. Kierując się nowoczesnymi
    zasadami human resources, staramy się wyzwalać u pracowników
    kreatywność, inicjatywę oraz umiejętność poszukiwania coraz
    to doskonalszych rozwiązań.

    (http://www.kamsoft.pl/info/pracownicy/index.htm)
    -------------------------------

    I tak dalej w tym samym tonie... to tak dla rozrywki...

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin
    igor_tcg poslij to na serwer go2 a po kropce pl

  • 15. Data: 2006-09-01 17:40:26
    Od: "mr Q" <m...@b...pl>

    a czytałes o com_archu? to jest niezła lektura ;)
    a.. Daje możliwości rozwoju i kształcenia, oraz awansu dla osób
    wykazujących się inicjatywą
    b.. Daje prawdziwą odpowiedzialność za zadania już od momentu rozpoczęcia
    pracy
    c.. Oferuje intensywne programy dokształcania i dostęp do najnowszych
    technologii biznesowych
    d.. Oferuje atrakcyjne pensje oraz premie zależne od efektów pracy
    e.. Oferuje pracę w firmie międzynarodowej, która jasno zmierza do
    określonego celu

  • 16. Data: 2006-09-01 18:17:17
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Marcin Wieczorek napisał(a):
    > Nieźle. Tak z czystej ciekawości wlazłem na www.kamsoft.pl (to chyba o
    > to chodzi?) i znalazłem co następuje:
    Kiedys przez kilka h na stronie proline.pl (w ramach rekrutacji) wisial
    tekst:
    "Firma rozwija sie dzieki bezgranicznemu wykorzystaniu pracownikow" :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 17. Data: 2006-09-03 05:34:37
    Od: "diego" <e...@p...onet.pl>

    http://www.kamsoft.pl/info/oferta_pracy/index.htm

    "znajomość programowania obiektowego (Java, C++ lub Delhi),"

    Jak na przedsiębiorstwo informatyczne to stronę internetową mają PRO

    was is das Delhi ??? ;)

    odp. wiki >> Delhi, miasto i dawna stolica Indii; zamieszkuje ją 10,4 mln

    pozdro

  • 18. Data: 2006-09-03 08:39:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 3 Sep 2006 07:34:37 +0200, "diego" <e...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >"znajomość programowania obiektowego (Java, C++ lub Delhi),"
    >

    >Jak na przedsiębiorstwo informatyczne to stronę internetową mają PRO
    >
    >was is das Delhi ??? ;)

    Delhi jest to odmiana Delphi specjalnie na rynek hinduski.
    My mieliśmy kiedyś przecież Warsaw Basic (na C-64).

  • 19. Data: 2006-09-03 08:46:59
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    diego wrote:

    > Jak na przedsiębiorstwo informatyczne to stronę internetową mają
    > PRO

    Raczej kiepska bo na glownej 30 bledow skladniowych :
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.k
    amsoft.pl%2F

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.