PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
  • Data: 2010-08-20 16:18:37
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4m96d$rpr$1@inews.gazeta.pl z <z...@g...pl>
    pisze:

    > Ciekawe przemyślenia nie powiem.
    To nie mów.

    > Teraz pomyśl co jest głupsze. Twój tekst czy mój
    Tu się nie ma nad czym zastanawiać. Głupoty wyciąłem.

    > No dobra nie będziemy się rozwodzić
    Z pewnością.
    Musielibyśmy się najpierw pobrać, a ja jestem - dzięki bogu - normalny.

    > PS. Mam nadzieję że na starość będzie miał się kto tobą zaopiekować.
    Na pewno.
    I wzajemnie.

    > Tak patologie trzeba zwalczać ale nie mogą cierpieć na tym normalni
    > ludzie.
    Kto to są "normalni ludzie"?

    > U mnie w rodzinie 2+1
    Tzn. 2 rodziców i jedno młode, czy 1 rodzic i 2 młodych?

    > Jestem już bardzo zniechęcony przez państwo do posiadania większej ilości
    Więc ich nie rób, przymusu nie ma, a dobre środki antykoncepcyjne bardzo
    skuteczne i łatwo dostępne.
    Tylko nie graj w ruletkę watykańską, to dla idiotów.

    --
    Jotte