PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
  • Data: 2010-08-20 16:06:33
    Temat: Re: Kacowe
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Posiadanie potomstwa nie jest obowiązkowe. To zwykła zachcianka.
    ciach

    Ciekawe przemyślenia nie powiem. Nie wiem czy bardziej brukselka czy chinka.

    " Posiadanie firmy nie jest obowiązkowe. To zwykła zachcianka. Jak się
    nie ma fachu w rękach nie umie się nic wytworzyć to się idzie w
    przekładanie papierków z kupki na kupkę i liczenia banknotów obracając
    nie swoimi pieniędzmi i licząc że się jakoś uda.
    Zaczynając prowadzić firmę trzeba mieć zabezpieczenie finansowe żeby w
    razie niepowodzenia było z czego oddać długi a nie liczyć na upadłość i
    nowe otwarcie."

    :-)
    Głupie nie

    Teraz pomyśl co jest głupsze. Twój tekst czy mój
    No dobra nie będziemy się rozwodzić co jest lepsze dla społeczeństwa,
    narodu: zdrowe, wykształcone dzieci czy firmy biznesy i akcje bo to
    "oczywista oczywistość"

    PS. Mam nadzieję że na starość będzie miał się kto tobą zaopiekować.
    Albo przynajmniej ktoś będzie chciał w takim charakterze pracować.

    Tak patologie trzeba zwalczać ale nie mogą cierpieć na tym normalni
    ludzie. U mnie w rodzinie 2+1 Jestem już bardzo zniechęcony przez
    państwo do posiadania większej ilości