PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
  • Data: 2010-08-19 13:26:09
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-19 13:58, Jotte pisze:

    > Przesadzasz.

    No nie wydaje mi się aby kolega z jakoś specjalnie przesadzał. Ja także
    mam wrażenie że najbardziej hołubionym przez nasze państwo obywatelem
    jest zachlany bezrobotny kurwiszon "wychowujący" dwucyfrową gromadkę
    dzieci, każde z innego ojca.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl