PracaGrupypl.praca.szukana › Re: KOREPETYCJE ANG

  • 1. Data: 2003-07-21 13:47:39
    Temat: Re: KOREPETYCJE ANG
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "AGNIESZKA GUMIELA" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfgnpj$r2r$1@inews.gazeta.pl...
    > UDZIELAM KOREPETYCJI Z J.ANG.WSZYSTKIE POZIOMY - CENA 40ZŁ ZA 60MIN
    > KONTAKT 0502 992 163
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ...trochę DUZO

  • 2. Data: 2003-07-22 07:02:05
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "AGNIESZKA GUMIELA" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:bfgnpj$r2r$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.gazeta.pl/usenet/
    >
    > ...trochę DUZO
    > ja znam szkolę gdzie za 60 min placi sie nauczycielowi wykwalifikowanemu i to
    30zl a nie 40 studentce
    popzrewracało sie studentom w glowach

  • 3. Data: 2003-07-22 13:06:23
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "AGNIESZKA GUMIELA" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfj8ra$fef$1@inews.gazeta.pl...

    > i to

    > spore doświadczenie i w cenach i w pracy, a korepetycji udzielam lekarzom
    > księgowym... cena jest więc niska, zwłaszcza, że znam takich co studentem
    > będąc biorą 70zł - jak was to nie interesuje, to nie zawracajcie głowy

    Miła moja, nic nie mowiłaś o swoich kwalifikacjach, więc się nie dziw że są
    komentarze. Jeżeli coś z tego będzie, to daj znać. Będzie to jakiś
    optymistyczny znak, że zaczyna dziać sie lepiej.
    p.s. gdybym zarabiał tyle co 2 lata temu moze bym sie skusił....