PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
    From: "Pawel Chalczynski" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Date: Mon, 8 Apr 2002 23:49:04 +0200

    > - przesadzasz, znam kilka osob bez papieru i dobrze im sie wiedzie.

    mieli szczescie i udalo im sie zaczac, potem jakos poszlo i ugruntowali
    sobie pozycje

    > - w wielu miejscach na swiecie nikt nie patrzy na twoj papier tylko na to
    co
    > zrobiles.

    czyli na doswiadczenie

    > Papier jest wazny, ale dla mnie wazniejsze sa podstawy ktore daje dobra
    > uczelnia - nie wiedze o hierarchi klas w language #++ w OS QNXolinuxoMS
    > tylko umiejetnosc rozwiazania problemu metodami obiektowymi lub
    tradycyjymi
    > i ocena zalet i wad jednej i drugiej itd.

    jestes pracodawca ? niestety prawda jest taka ze pracodawcow interesuje
    doswiadczenie i umiejetnosci i to konkretne a te moze dac tylko praca lub
    praktyka.
    Tak zeby zatrudniony jak najszybciej mogl generowac zyski dla firmy.
    Malo go obchodzi czy zatrudniony zna teorie jesli potrafi wlasciwie zrobic
    to czego pracodawca oczekuje.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653