PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem zbulwersowany › Re: Jestem zbulwersowany
  • Data: 2005-05-20 22:04:59
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: lukasz sczygiel <g...@n...tw> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: lukasz sczygiel [Fri, 20 May 2005 00:31:34 +0100]:
    >

    > Mam dyplom za zajecie pierwszego miejsca w olimpiadzie
    > ze szkoly podstawowej. Jak myslisz, nada sie...? Bo nie
    > wiem czy go nie oprawic w ramki...

    EEEE!!! zostaw.
    Jak widzialem jakie rzeczy brytyjczycy wpisuja w swoje cv i sie chwala
    to mi szczeka opadla. Poprostu wszystko co sie da.
    I chyba w tym jest cel. Niech sobie HR wybierze co mu pasuje. No ale u
    nich nie ma takiego bezrobocia jak u nas wiec sobie moga pozwolic na
    ewentualna wpadke rekrutacyjna.