PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 18:26:17
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > 1.Dlaczego cytujesz INNY dokument o nazwie mininetykieta

    Dlaczego nie rozumiesz co się do Ciebie pisze? Przed chwilą udowodniłem Ci,
    że na stronie http://usenet.gazeta.pl jest odnośnik do netykiety, w której
    jest _jasno_ napisane o kodowaniu, a Ty wmawiasz mi, że jestem wielbłądem?
    Tak trudno przyznać się do pomyłki i błędu?

    > pisania na grupy ze stron www)i ewentualnie zaglada do wypisanego u gory
    > "wolami" linku do netykiety (nie zawierajacej info o kodowaniu). Taki

    Jeśli nadal nie rozumiesz tego, co napisałem poprzednio, to trudno. Może
    jednak z łaski swojej pofatyguj się na adres podany wyżej i racz przeczytać
    samemu.
    A potem przestań opowiadać kłamstwa.

    --
    Przemysław Maciuszko