PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-27 06:32:45
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Aug 2004 19:12:36 +0000 (UTC), koctyxa naskrobałeś/łaś:

    > No to się naciąłem - ani chybi prawnik z Ciebie. Ale jestem pewien,
    >że nie czytałaś przepisów piłki nożnej, mimo że w nią grałaś w młodości .-)
    Prawnik ze mnie żaden [w sensie wykształcenia], ale lubię wiedziec co nieco,
    żeby mnie nie wycyckali z przysługujących mi praw.
    A w piłkę nożną w dzieciństwie nie grałam, wolałam ręczną i siatkówkę, a
    przepisy do nogi przeczytalam jakieś dwa lata temu, jak na gazecie zaczęły się
    "piłkarzyki" :>

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a