PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 12:42:50
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj proszę "zasady dobrego moderowania". Potem wypowiadaj się
    > odnośnie tematu, który poruszasz.

    Ot i urlopowicz sie pojawil. Czyzby to nie urlop, tylko test typu "A co by
    bylo gdyby ?"

    Zasady są zasadami i ingerowanie w tresc wg mnie raczej nie powinna wchodzic
    w rachube. Mozna sie spierac, czy automatyczne usuniecie krzakow i
    zastąpienie ich poprawnymi literami (nawet zle zakodowane ą lub ę zamienione
    na a lub e) jest ingerencja w tresc, czy nie. I pewnie glosy byly by 50 na
    50 wsrod ludzi obecnych tutaj.

    Znasz sie na technikaliach serwerow news. Wiec proste pytania:
    - czy istnieje mozliwosc automatycznej blokady wysylania odpowiedzi na post
    umieszczony na grupie news ?
    - czy podlaczenie konwertera kodowania jest mozliwe ?
    - czy moderator ma mozliwosc zdejmowania z grupy zamieszczonego wczesniej
    posta ?

    Jesli odpowiedzi na te pytania sa twierdzace to popatrz co mozna zrobic:
    - wszystkie ogloszenia przechodza przez 'moderatora - automat' ktory
    poprawia kodowanie i od razu online lądują na p.p.o.
    - ty, jako 'moderator - czlowiek' plus twoj kolega od czasu do czasu (w
    ramach wolnych chwil) patrzysz na p.p.o. i bez ostrzezenia sciagasz z grupy
    wszystko to co jest jawnym Spamem.

    Efekty:
    1. ogloszenia ida od razu po wyslaniu do publicznej wiadomosci;
    2. grupa nadal jest moderowana;
    3. moderator - czlowiek ma mniej pracy;
    4. szukajacy pracy sa zadowoleni (maja duzo ogloszen - spam sobie
    odfiltruja)
    5. ortodoksi kodowania sa zadowoleni (maja wszystko w iso8859-2);
    6. koniec dyskusji/pyskowek na temat co wy moderatorzy robicie zle a co
    dobrze;

    Kwestia zasadnicza sa odpowiedzi na moje pytania oraz wasze zdanie na ten
    temat. Dlatego proponuje odpuscic sobie wzajemne animozje i rzeczowo
    odpowiedziec na ten post.

    Sprawy techniczne (napisanie softu - automatu) sa do przeskoczenia. Przy
    jasnej specyfikacji i wspolpracy z kims, kto ma dostep do serwerow news
    temat jest prosty.

    Pozdrawiam
    Tomek

    Ps. Wszystko co mowie, mowie w jedym celu: wiecej ludzi ma znalezc prace.
    Wszystko inne mnie nie obchodzi.