PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 12:59:33
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 12:37:53 +0000 (UTC), Agata Rabska
    <m...@c...plukwa.net> napisał:

    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:48:44 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >>> Ad.2) Mam, ale staram się orientować co dzieje się na rynku, być może
    > Jeść co mam, nawet na przyjemności małe wystarcza.
    > Debetu nie mam, nie miałam i nie zamierzam mieć [poza kredytem
    > mieszkaniowym].
    > kart kredytowych/debetowych nieposiadam. Jeszcze coś? Może sfera łóżkowa
    > też
    > Was interesuje? Jaki to ma związek z tematem?

    Taki kolezanko, ze ludzie BEZ PRACY za przeproszeniem pieprza kodowanie,
    jesli moga zdobyc z takiego ogloszenia prace, umozliwiajaca zabezpieczenie
    takich jak powyzsze potrzeb bytowych
    Jesli stracisz prace i maz rowniez, to po kilku miesiacach inaczej
    popatrzysz a koniecznosc splat chociazby twojego kredytu mieszkaniowego i
    bedziesz sie chwytac kazdej mozliwosci umozliwiajacej znalezienia zrodla
    zarobkowania.