PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 12:56:45
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:37:22 +0200, yamma <y...@w...pl> napisał:

    > Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak nie uważam. No chyba, że p.p.o. _nie_ jest skierowana do
    > bezrobotnych. Ja
    > myślę, że ludzie poszukujący pracy doskonale poradzą sobie z tym, jak to
    > nazywasz, spamem. Taki wysyp ofert ma też kolosalne znaczenie
    > psychologiczne dla
    > tych ludzi. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Moderowanie w
    > takiej
    > postaci jaka była przynosiło IMHO więcej szkody.
    > yamma

    Wystarczy przejrzec pierwsza lepsza gazete z ogloszeniami o pracy, zeby po
    kilkuastu telefonach juz wiedziec, gdzie nie warto dzwonic, i ze "nowy
    oddzial poszukujacy 20-u pracownikow do dzialu handlowego" to...szkoda
    pisac...
    I prasa jakos nie "moderuje" tylko pisza, ze "nie ponosi odpowiedzialnosci"