PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakiego wynagrodzenia moge oczekiwac?

  • 1. Data: 2007-11-24 13:08:32
    Temat: Jakiego wynagrodzenia moge oczekiwac?
    Od: M <m...@o...pl>

    Dosw.zawodowe 8 lat (ksiegowosc, controlling, projekty).2 lata jako
    manager dzialu ksiegowego. Praca w firmach miedzynarodowych, od 2,5 roku
    stanowisko liderskie i specjalistyczne. Praca w audycie,projekty itp.
    Bylem na rozmowach u konkurencji. Raz na rozmowie bezposredniej,
    ponownie na rozmowie telefonicznej. Nie mam ACCA.
    Jakiego wynagrodzenia moge oczekiwac przy zmianie firmy i przeprowadzce
    do innego miasta?

  • 2. Data: 2007-11-24 14:33:34
    Temat: Re: Jakiego wynagrodzenia moge oczekiwac?
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "M" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > na rozmowie telefonicznej. Nie mam ACCA.
    > Jakiego wynagrodzenia moge oczekiwac przy zmianie firmy i przeprowadzce do

    Tyle ile wynegocjujesz. A w stolycy okolo 7-14 k. Krakow 5-10k. Kwoty netto.
    Zakladam ze masz uprwanienia do uslugowego prowadzenia ksiag rach i
    doswiadczenie jest pozadne.

    pdr.

    mw

  • 3. Data: 2007-11-24 16:33:00
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik mw napisał:

> [...]
    >

    > Tyle ile wynegocjujesz. A w stolycy okolo 7-14 k. Krakow 5-10k. Kwoty
    > netto. Zakladam ze masz uprwanienia do uslugowego prowadzenia ksiag rach

    Rzecz w tym ze firmy te nie zajmuja sie uslugowym prowadzeniem ksiag
    rachunkowych polskich klientow:) Obsluguja klientow europejskich w
    zakresie ksiegowosci,wspierania decyzji biznesowych, audytu wewnetrznego
    itp. Nie posiadam uprawnien Ministerstwa Finansow;)

  • 4. Data: 2007-11-25 10:35:42
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Tyle ile wynegocjujesz. A w stolycy okolo 7-14 k. Krakow 5-10k. Kwoty
    netto. Zakladam ze masz uprwanienia do uslugowego prowadzenia ksiag
    rach i doswiadczenie jest pozadne.

    A ile powinna zarabiac ksiegowa z 9 letnim doswiadczeniem, uprawnienia
    do uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych i biegly rewident...

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 5. Data: 2007-11-26 21:07:36
    Od: g...@w...pl

    "Nie posiadam uprawnien Ministerstwa Finansow" - no to na co jeszcze czekasz ?