PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nazwa stanowiska??

  • 1. Data: 2007-11-23 14:42:50
    Temat: Nazwa stanowiska??
    Od: "Bogdan Olecki" <s...@o...pl>

    Witam

    Jak mogloby sie nazywac stanowisko osoby ktora zajmuje sie nastepujacymi
    rzeczami:

    - praca w biurze
    - znajdowanie kontraktow z firmami zagranicznymi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-23 14:46:34
    Temat: Re: Nazwa stanowiska??
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Jak mogloby sie nazywac stanowisko osoby ktora zajmuje sie nastepujacymi
    > rzeczami:
    >
    > - praca w biurze
    > - znajdowanie kontraktow z firmami zagranicznymi

    Np. samodzielny specjalista ds. kontaktów zagranicznych, albo
    samodzielny specjalista ds. współpracy międzynarodowej.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-11-23 14:56:56
    Od: "Bogdan Olecki" <s...@o...pl>

    > Np. samodzielny specjalista ds. kontaktów zagranicznych, albo samodzielny
    > specjalista ds. współpracy międzynarodowej.

    Dziekuje bardzo, a jest moze jakis odpowiednik w wersji anglojezycznej?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-11-23 16:26:49
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 23-11-2007 o 15:56:56 Bogdan Olecki <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dziekuje bardzo, a jest moze jakis odpowiednik w wersji anglojezycznej?
    >
    > Pozdrawiam

    Ma być nowocześnie? ;)
    Myślę, że polskie nazewnictwo pociągnie za sobą mniejszą stawkę
    wynagrodzenia ;).

    --
    Scowron

  • 5. Data: 2007-11-23 17:44:00
    Od: "vitay" <v...@n...com>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Niektórzy to sobie upiększają nazwe stanowiska, wszystko zależy od fantazji.
    Przykładowo jak byłem rachmistrzem spisowym to pewna babka zamiast
    sprzątaczka podała zawód "Konserwator powierzchni płaskich"

  • 6. Data: 2007-11-24 09:06:10
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > Dziekuje bardzo, a jest moze jakis odpowiednik w wersji anglojezycznej?

    Polacy nie gęsi, swój język mają :)

  • 7. Data: 2007-11-24 12:16:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 Nov 2007 18:44:00 +0100, "vitay" <v...@n...com> wrote:

    >Niektórzy to sobie upiększają nazwe stanowiska, wszystko zależy od fantazji.
    >Przykładowo jak byłem rachmistrzem spisowym to pewna babka zamiast
    >sprzątaczka podała zawód "Konserwator powierzchni płaskich"
    Ten caly spis byl do niczego. Nie uwzglednili mnie. Nie dotarli do
    mnie :)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 8. Data: 2007-11-24 16:33:08
    Od: z/svc <z/svc@>

> [...]

    >Przykładowo jak byłem rachmistrzem spisowym to pewna babka zamiast
    >sprzątaczka podała zawód "Konserwator powierzchni płaskich"

    Nie nie, "Manager powierzchni płaskich", ew. "biurowych". ;-)

    --
    z/svc

  • 9. Data: 2007-11-24 20:08:00
    Od: "vitay" <v...@n...com>

    > Ten caly spis byl do niczego. Nie uwzglednili mnie. Nie dotarli do
    > mnie :)
    >
    > WAM
    Dotarliśmy do każdego, były nawet spisywane osoby, które nie mieszkały w
    danym miejscu
    nawet kilkanaście lat a informacje uzyskiwało się od rodziny/ewentualnie
    sąsiadów.
    Tak więc to, że osobiście nie spotkałeś rachmistrza nie oznacza, że nie
    zostałeś spisany :)

  • 10. Data: 2007-11-24 20:11:27
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > sąsiadów.
    > Tak więc to, że osobiście nie spotkałeś rachmistrza nie oznacza, że nie

    W moim mieście rodzinnym szacowano (wiem, bo brał w tym udział ktoś z
    mojej rodziny), że nie spisano kilkudziesięciu osób (na ponad 150.000
    mieszkańców) - z różnych powodów: długotrwale bezdomni, problemy z
    ustaleniem powiązań rodzinnych i takie tam.