PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki? - Referent do spraw logistyki

  • 1. Data: 2007-02-26 11:18:54
    Temat: Jakie zarobki? - Referent do spraw logistyki
    Od: "mk" <<nospam>michalk1982@gazeta.pl>

    Witam
    Ubiegam sie o stanowisko "Referent do spraw logistyki"
    firma nie wymaga doswiadczenia w tym kierunku, a wszystkie inne wymagania
    spelniam
    I teraz mam pytanie ile taka osoba moze zarabiac?

  • 2. Data: 2007-02-26 12:00:20
    Temat: Re: Jakie zarobki? - Referent do spraw logistyki
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > Ubiegam sie o stanowisko "Referent do spraw logistyki"
    > firma nie wymaga doswiadczenia w tym kierunku, a wszystkie inne wymagania
    > spelniam
    > I teraz mam pytanie ile taka osoba moze zarabiac?

    Od 936 zł w górę.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 3. Data: 2007-02-27 17:31:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 13:00:20 +0100, "Larsoden"

    Nie podal wymiaru etatu :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl