PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oświadczenie o stanie zdrowia !

  • 1. Data: 2007-02-25 17:50:03
    Temat: Oświadczenie o stanie zdrowia !
    Od: "Dziuniek" <i...@o...pl>

    Witam !

    Chcę wysłać swoje dokumenty do pracy w Urzędzie Miasta. Wśród wymaganych
    dokumentów wymagane jest oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, a nie
    zaświadczenie.
    Co należy napisać w takim oświadczeniu ? Może ktoś wie?
    Proszę o pomoc !
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-02-25 18:05:13
    Temat: Re: Oświadczenie o stanie zdrowia !
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ersiff$bji$1@nemesis.news.tpi.pl, *Dziuniek* wrote:
> [...]
    > zdrowia, a nie zaświadczenie.
    > Co należy napisać w takim oświadczeniu ? Może ktoś wie?

    pogooglac trza bylo.
    Tu masz cos: http://www.zabkowiceslaskie.pl/akt/f311006.doc
    na ktorejs podstronie tego dokumentu jest takie odwiadczenie.
    A najlepiej to zapytac bezposrednio w urzedzie - moze maja druczki do
    wypelnienia.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-02-26 06:53:54
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Dziuniek wrote:

> [...]
    > zaświadczenie.
    > Co należy napisać w takim oświadczeniu ? Może ktoś wie?

    Niniejszym oświadczam, że mój stan zdrowia ....

  • 4. Data: 2007-02-26 19:24:46
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 25-02-2007 o 18:50:03 Dziuniek <i...@o...pl> napisał(a):

    > Witam !
    >
    > Chc? wys?aae swoje dokumenty do pracy w Urz?dzie Miasta. W?ród wymaganych
    > dokumentów wymagane jest o?wiadczenie kandydata o stanie zdrowia, a nie
    > za?wiadczenie.
    > Co nale?y napisaae w takim o?wiadczeniu ? Mo?e kto? wie?
    > Prosz? o pomoc !
    > Krzysiek

    oświadczam, że stan zdrowia posiadam