PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Masterlink, DHL, TNT, UPS

  • 1. Data: 2007-02-25 10:38:17
    Temat: Praca w Masterlink, DHL, TNT, UPS
    Od: " Jasienczyk" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam, zastanawiam się na podjęciem przy ww. wymienionych firmach. Nie mam
    pojęcia jaka jest atmosfera pracy oraz stosunki międzuludzkie plus zarobki.
    Interesuje mnie :
    1. DHL jako - Specjalista ds. Rozliczeń i Wprowadzania danych lub
    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    2. Masterlink - Koordynator Zmiany w Magazynie lub Magazynier.

    Proszę o wszelkie porady, podpowiedzi czy warto i jakie są ciemne strony
    pracy w tych firmach.

    Interesuje mnie praca również w innych firmach kurierskich jeśli ww. nie
    wyjdą jako pracownik magazynowy.

    Serdecznie dziękuje

  • 2. Data: 2007-02-25 15:25:47
    Temat: Re: Praca w Masterlink, DHL, TNT, UPS
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik " Jasienczyk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:erroup$li2$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę o wszelkie porady, podpowiedzi czy warto i jakie są ciemne strony
    > pracy w tych firmach.
    >
    > Interesuje mnie praca również w innych firmach kurierskich jeśli ww. nie
    > wyjdą jako pracownik magazynowy.

    Podpinam sie do pytania. Ktos wie ile sie zarabia na stanowisku magazyniera
    w DHL'u? Jaka jest atmosfera? Czy sa lamane prawa pracownicze? Poszukuje
    jakichkolwiek informacji.

    MarkX

  • 3. Data: 2007-02-25 22:11:38
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 25 Feb 2007 16:25:47 +0100, MarkX napisał(a):

    > Podpinam sie do pytania. Ktos wie ile sie zarabia na stanowisku magazyniera
    > w DHL'u? Jaka jest atmosfera? Czy sa lamane prawa pracownicze? Poszukuje
    > jakichkolwiek informacji.

    Kolezanka pracowala w DHLu na paczkarni. Robili po 10h dziennie, na czarno,
    jakies 2zl na godzine. Atmosfera do bani, glownie czysta praca, zle
    wspomina.

    Nie wiem czy bylo tak tylko tam, czy to ogolna taktyka tej firmy.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2007-02-26 09:56:06
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wspomina.
    >
    > Nie wiem czy bylo tak tylko tam, czy to ogolna taktyka tej firmy.

    No to chyba na kazdym stanowisku w firmach kurierskich jest taki syf. Do nas
    jezdzil kurier. Cieszyl sie, bo mial dosyc duze odbiory. Natyral sie, ale
    zarobil. Po 2 miesiacach dostal nowa umowe i za nasze paczki mial placone
    50% mniej. Efekt jest taki, ze potem kurierzy kombinuja jak tylko sie da.
    Sam bylem swiadkiem, jak zjezdzalo sie 2-3 kurierow i przepakowywali paczki
    tak, zeby miec w miare rowno, nie za malo nie za duzo. A kasa dzielili sie
    we wlasnym zakresie.

    MarkX

  • 5. Data: 2007-02-26 11:34:38
    Od: " jasieńczyk" <m...@g...pl>

    Wielkie dzięki za ważne informacje. Zdaje się że już zostałęm "wyleczony" z
    ochoty pracy w firmach kurierskich.
    Wszystkiego dobrego.