PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wystawianie Faktur i Rachunkow - darmowy serwis bez rejestracji

  • 1. Data: 2007-02-25 20:28:36
    Temat: Wystawianie Faktur i Rachunkow - darmowy serwis bez rejestracji
    Od: Lukjel <g...@g...home.pl>

    Hej

    Tak sobie pomyslalem, ze moze sie komus przyda - bo wyglada fajnie i
    uzytecznie. Na stronie www.szybkafaktura.pl mozna wystawic (za darmo!)
    faktury i rachunki. Nawet nie trzeba sie rejestrowac! Fakutre mozna
    wydrukowac albo wyslac od razu mailem. Mozna nawet robic zestawienia
    sprzzedazy VAT (a z tego co napisali mi autorzy to bedzie niedlugo wiecej).

    Moim zdaniem - jest fajne i duzo lepsze od Excela i innych takich bo nie
    trzeba nic instalowac. Wszystko przez internet.

    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2007-02-25 20:43:45
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Lukjel" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydrukowac albo wyslac od razu mailem. Mozna nawet robic zestawienia
    > sprzzedazy VAT (a z tego co napisali mi autorzy to bedzie niedlugo

    Jedzie kryptoreklama na kilometr.

    > Moim zdaniem - jest fajne i duzo lepsze od Excela i innych takich bo nie
    > trzeba nic instalowac. Wszystko przez internet.

    Lacznie z pozostawieniem w niewiadomo czyich lapach bazy kontrachentow.
    Naiwni jestescie, czy naiwnych szukacie?

    Poza tym: NTG.

    sz.

  • 3. Data: 2007-02-25 21:04:36
    Od: Lukjel <g...@g...home.pl>

    szomiz napisał(a):
    > U?ytkownik "Lukjel" <g...@g...home.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Jedzie kryptoreklama na kilometr.
    Dlaczego kryptoreklama?

    > Lacznie z pozostawieniem w niewiadomo czyich lapach bazy kontrachentow.
    > Naiwni jestescie, czy naiwnych szukacie?

    Fakt - wezma i ukradna mi mojego klienta, ktoremu czyszcze komputery raz
    w miesiacu... z pewnoscia. Albo klienta, ktoremu zrobielm prosty arkusz
    kalkulacyjny, czy sprzedalem procesr przez allegro.
    Nawet gdyby ogladali moje rachunki i faktury - co by im z tego przyszlo.
    Chyba za duzo filmow sie naogladales.

    > Poza tym: NTG.
    Moim zdaniem ta - ja pracuje prowadzac dzialalnosc i robie duzo drobnych
    zlecen - sprzedaje, swiadcze uslugi, etc. - wystawiam przy tym troche
    faktur (kilka-kilkanascie w miesiacu) przy pomocy OpenOffice Calc'a.
    Programu do faktur nie chce kupowac - do tej pory calc mi wystarczal, a
    teraz to juz wogle nie widze powodu.
    Znalazlem cos fajnego to dziele sie tym. Mysle, ze jest tu wsrod
    czytelnikow wiele osob mi podobnych.

    > sz.
    lukjel.

  • 4. Data: 2007-02-25 21:16:38
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Lukjel <g...@g...home.pl> wrote in news:45e1f9e5$1@news.home.net.pl:

> [...]
    > Nawet gdyby ogladali moje rachunki i faktury - co by im z tego
    > przyszlo. Chyba za duzo filmow sie naogladales.

    a potem sie bedziesz dziwil, dlaczego dostajesz spam tradycyjna poczta
    i skad ktos wiedzial, jakies sa Twoje dane adresowe i Twoich klientow;

> [...]
    > tym troche faktur (kilka-kilkanascie w miesiacu) przy pomocy
    > OpenOffice Calc'a. Programu do faktur nie chce kupowac - do tej pory
    [...]

    http://dobreprogramy.com/index.php?dz=1&t=75

    http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=195&t=75 - pod Windows;
    chyba nawet calkiem fajny do wystawiania fakturek raz na jakis czas;

    adas;

  • 5. Data: 2007-02-25 21:21:44
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    Lukjel napisał(a):

    > Dlaczego kryptoreklama?

    Bo tak jedzie :)

> [...]
    > kalkulacyjny, czy sprzedalem procesr przez allegro.
    > Nawet gdyby ogladali moje rachunki i faktury - co by im z tego przyszlo.

    Za to umie czytać.
    Polecam w szczególności: http://www.giodo.gov.pl
    tam znajdziesz odpowiedź.

    Pozdr.
    Piotr

  • 6. Data: 2007-02-25 22:21:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Nie ma sensu rozmawiac, spamer czystej wody.
    Na alt.pl.allegro tez upchal swoja reklame.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net