PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie wytłumaczenie › Re: Jakie wytłumaczenie
    From: "El Tiburon" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie wytłumaczenie
    Date: Sat, 22 Nov 2003 17:45:48 GMT

    Dziękuję wszystkim za cenne uwagi - zarówno te, dotyczące mojego pytania,
    jak i te, które związane były z savoir-vivrem obowiązującym na grupie -
    dotychczas byłem jedynie czytelnikiem, więc nie zdawałem sobie sprawy, że
    nie należy pisać w HTML-u. Dokonałem już stosownych zmian w ustawieniach
    przeglądarki - mam nadzieję, że teraz jest OK.
    A co się tyczy meritum - naturalnie nie o wszystkim, z tego co napisałem,
    wspominałem podczas interview, jednak dziś wydaje mi się, że i tak było to
    'o jeden most za daleko'. Rzeczywiście, 'przyczyny ekonomiczne' brzmią chyba
    najsensowniej.

    W przy okazji jeszcze jedna wątpliwość - niepowodzenia w poszukiwaniu pracy
    upatruję również w tym, że np. aplikując na stanowisko asystenckie pisałem w
    CV o swojej 'kierowniczej przeszłości'. Podczas rozmów wyczuwałem jednak
    pewne wątpliwości ze strony potencjalnego pracodawcy co do moich motywacji
    ('zbyt duże kwalifikacje' ;-). Od pewnego czasu zatem, starając się o posadę
    tego typu, zamiast 'kierownik' piszę 'konsultant'. Nie byłem jeszcze na
    rozmowie po wysłaniu takiego CV, ale ciekaw jestem waszej opinii na ten
    temat. Czy nie jest to zbyt ryzykowne? Przecież podpisując ewentualną umowę
    pracodawca i tak dowie się ze świadectwa pracy, jaką funkcję rzeczywiście
    pełniłem...

    J.S.

    Użytkownik "Michał Zaborowski" <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bpm8pp$22ig$1@foka1.acn.pl...