PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie wytłumaczenie › Re: Jakie wytłumaczenie
  • Data: 2003-11-22 00:06:49
    Temat: Re: Jakie wytłumaczenie
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    To co powiesz rzecz drugorzędna. Ważne _jak_ powiesz...
    Nie należy używać słowa nie. Tematy negatywne ucinać jak
    się tylko zaczną.
    Nawiązując do opisu... Powiedziałbym: "Nie wiem do dziś.
    Na miesiąc przed rozwiązaniem umowy dostałem premię. Żadnych
    sygnałów, upomnień. Praca w dziale układała się wspaniale.
    Być może chodziło o ogólne problemy firmy i konieczność
    ograniczenia zatrudnienia..."
    Jakoś tak się składa, że zwykle w ten sposób się
    rozstawałem z pracodawcą... Tzw. przyczyny ekonomiczne
    są dość popularnym powodem.
    Wracając do rozmów. Nie mów, że kierownik kogoś zatrudniał...
    znajomego... Kogo to obchodzi. Po co się babrać w cudzych brudach?
    Działa to tak. Jak tak mówisz to teraz potencjalny pracodawca
    się zastanawia:
    1. Jak było w rzeczywistości? (fif-Ty fif-oni ;)
    2. Jak ja zostanę obsmarowany jak już się rozstaniemy?
    Bez tego sprawa czysta - przyczyny ekonomiczne - masz
    referencje, więc jest się czym podepszeć.
    Raz jeszcze - krótko, żeby pokazać, że temat jest niewygodny
    i wolisz go nie rozwijać.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)