PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie wynagrodzenie za urlop, jak sobie obliczyc ????

  • 1. Data: 2003-11-07 14:05:02
    Temat: Jakie wynagrodzenie za urlop, jak sobie obliczyc ????
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!
    Jak oblicza sie wynagrodzenie za urlop , zarabiam tzn mam stale
    wynagrodzenie oraz dodatek za zmianowosc ???
    Prosze o przyklad obliczanie urlopu .

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-07 16:27:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 7 Nov 2003 15:05:02 +0100, "Dexter" <g...@o...pl>
    zakodował:

    >Jak oblicza sie wynagrodzenie za urlop , zarabiam tzn mam stale
    >wynagrodzenie oraz dodatek za zmianowosc ???

    I po co 2x tego samego dnia zadajesz to samo pytanie? Przeczytaj
    rozporządzenie i policz - jest tu tyle wyjątków, że tylko Ty i Twoje
    kadry macie szanse policzyć to na 100% dobrze.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-07 18:17:19
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

> [...]
    > rozporządzenie i policz - jest tu tyle wyjątków, że tylko Ty i Twoje
    > kadry macie szanse policzyć to na 100% dobrze.

    Ale ty madry jestes !!!!!

  • 4. Data: 2003-11-07 19:41:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 7 Nov 2003 19:17:19 +0100, "Dexter" <g...@o...pl>