PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie szkolenia IT ??? › Re: Jakie szkolenia IT ???
  • Data: 2002-07-02 14:39:25
    Temat: Re: Jakie szkolenia IT ???
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >Mam pytanie do osób pracujących w branży IT i pracodawców.
    >Mam zamiar odbyć serię szkoleń IT (systemowe i techniczne). Jakie szkolenia
    >mają sens aby jak najszybciej zaistnieć na rynku, czyli zdobyć atrakcyjną
    >pracę ??
    >W jakim kierunku warto sie szkolić ??
    -IMHO samo szkolenie to troche za malo (dowodzi tylko ze przez kilka
    dni siedziales i sluchales - ile sie z tego nauczyles, to juz inna
    sprawa...).
    Mysle ze pracodawców interesuje to, co potrafisz zrobic, a najprosciej
    mozesz tego dowiesc zdajac jakis egzamin...
    Choc prawde powiedziawszy jeden egzamin to w dzisiejszych czasach
    oznacza tyle, co nic... (trzeba raczej zainwestowac w caly tytul
    -zwykle kilka egzaminów)

    Pozdrawiam
    Artur