PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie szkolenia IT ??? › Re: Jakie szkolenia IT ???
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie szkolenia IT ???
    Date: Tue, 2 Jul 2002 12:47:02 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    "P W" <w...@g...pl> wrote in message news:afrvch$3o3$1@news.tpi.pl...
    > Witam !
    >
    > Mam pytanie do osób pracujących w branży IT i pracodawców.
    > Mam zamiar odbyć serię szkoleń IT (systemowe i techniczne). Jakie
    szkolenia
    > mają sens aby jak najszybciej zaistnieć na rynku, czyli zdobyć atrakcyjną
    > pracę ??
    > W jakim kierunku warto sie szkolić ??

    W tym w ktorym bedziesz pracowal - wtedy dokument ukonczenia kursu bedzie
    mial jakas wartosc. A jesli po prostu nalykasz sie teorii i potem nie
    bedziesz tego widzial w praktyce, to szkoda ikry. A co do pracy - to tez
    zalezy. Jesli bedziesz pracowal np jako admin baz danych i powiedzmy W2000,
    to idz na bazy, jesli gdzies bedziesz mial Unixy lub OS400 to idz na te
    ostatnie. Generalnie jesli masz szanse pracowac na jakiejs 'duzej'
    technologii (SAP, OS400 itp)
    to szkolenia z tego beda najwartosciowsze imho, rynek na to jeszcze jest, a
    specow nie ma tak wielu.
    pozdr
    /p