PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki kierunek daje lepsze perspektywy???

  • 1. Data: 2004-05-26 08:37:25
    Temat: Jaki kierunek daje lepsze perspektywy???
    Od: "damikss" <d...@v...pl>

    Witam. Mam prośbę do ludzi, którzy orientują się, co nie, co w rynkach pracy.
    Jaki waszym zdaniem jest najbardziej przyszłościowy kierunek studiów
    licencjackich, jeżeli chodzi o zdobycie pracy w perspektywie 2 &#8211;3 letniej?
    1.Międzynarodowa współpraca i integracja europejska
    2.Przedsiebiorczosc i zarządzanie firma
    3.Zarzadzanie sprzedażą
    3.Zarzadzanie gmina i polityka lokalna
    4.Inwestycje i nieruchomości
    5.Komunikacja społeczne i public relations

    Ja osobiście zastanawiam się nad: zarządzaniem gminą i polityka lokalna ,
    inwestycje i nieruchomości. Tylko nie wiem po czym są łatwiejsze perspektywy na
    rynku pracy.

  • 2. Data: 2004-05-26 09:54:02
    Temat: Re: Jaki kierunek daje (naj)lepsze perspektywy???
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > 3.Zarzadzanie sprzedażą
    + filologia angielska
    ŁĄCZNIE !

    Wojtek*

    *autor prezentuje swoje osobiste subiektywne zdanie

  • 3. Data: 2004-05-26 17:17:55
    Temat: Re: Jaki kierunek daje lepsze perspektywy???
    Od: "milisja katoliska" <N...@h...com>

    "damikss" <d...@v...pl> wrote in message
> [...]
    | inwestycje i nieruchomości. Tylko nie wiem po czym są łatwiejsze perspektywy

    Nie masz żadnych zainteresowań? Idź na ekonomię/zarządzanie/marketing.
    będziesz potem wdrażać normy ISO i w ogóle będzie zaje.biście.
    Tylko w lustro później nie patrz...

    wkurza mnie takie podejście do życia. Szanuj siebie, na pewno jest coś co
    *chcesz* studiować, nie ma sensu wiązać sobie rąk obecną sytuacją na rynku
    pracy. Większa jest szansa, że w najbliższym czasie coś ruszy w gospodarce, niż
    że będziesz zarządzać gminą bez "pleców".

    Milicja

  • 4. Data: 2004-05-27 10:11:18
    Od: "frontier" <f...@n...yahoo.com>

    Użytkownik "damikss" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki waszym zdaniem jest najbardziej przyszłościowy kierunek studiów
    > licencjackich, jeżeli chodzi o zdobycie pracy w perspektywie 2 &#8211;3

    Najlepiej zastanowić się nad tym co Cię interesuje abyś po roku zajęć nie
    stwierdził: "ale nuda, nigdy nie chcę mieć z tym nic wspólnego!". Potem z
    tego wybrać coś co wydaje się być w miarę dochodowe, ale trudno
    jednoznacznie wskazać jakiś kierunek który gwarantowałby pracę. Znam
    informatyków którzy są od dawna bez pracy, znam też kierowców którzy
    zarabiają więcej jak mgr inż. z 2 letnim stażem. Nawet rozpatrując
    absolwentów tego samego kierunku ich pensje się różnią... Jedno jest ważne,
    a mianowicie znajomość jakiegokolwiek języka obcego, jeszcze lepiej dwóch.

    fro