PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki kierunek daje lepsze perspektywy??? › Re: Jaki kierunek daje lepsze perspektywy???
    From: "milisja katoliska" <N...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki kierunek daje lepsze perspektywy???
    Date: Wed, 26 May 2004 19:17:55 +0200

    "damikss" <d...@v...pl> wrote in message
    news:3211.00000089.40b45744@newsgate.onet.pl...
    | Witam. Mam prośbę do ludzi, którzy orientują się, co nie, co w rynkach pracy.
    | Jaki waszym zdaniem jest najbardziej przyszłościowy kierunek studiów
    | licencjackich, jeżeli chodzi o zdobycie pracy w perspektywie 2 &#8211;3
    letniej?
    | 1.Międzynarodowa współpraca i integracja europejska
    | 2.Przedsiebiorczosc i zarządzanie firma
    | 3.Zarzadzanie sprzedażą
    | 3.Zarzadzanie gmina i polityka lokalna
    | 4.Inwestycje i nieruchomości
    | 5.Komunikacja społeczne i public relations
    |
    | Ja osobiście zastanawiam się nad: zarządzaniem gminą i polityka lokalna ,
> [...]

    Nie masz żadnych zainteresowań? Idź na ekonomię/zarządzanie/marketing.
    będziesz potem wdrażać normy ISO i w ogóle będzie zaje.biście.
    Tylko w lustro później nie patrz...

    wkurza mnie takie podejście do życia. Szanuj siebie, na pewno jest coś co
    *chcesz* studiować, nie ma sensu wiązać sobie rąk obecną sytuacją na rynku
    pracy. Większa jest szansa, że w najbliższym czasie coś ruszy w gospodarce, niż
    że będziesz zarządzać gminą bez "pleców".

    Milicja