PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasna dzialanosc a oplaty

  • 1. Data: 2004-05-26 11:07:54
    Temat: wlasna dzialanosc a oplaty
    Od: "FuRu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Moze mi ktos powiedziec dokladnie ile musze miesiecznie zaplacic tzn ile do
    zus'u itd majac wlasna dzialanosc gospodarcza? (acha do tego jestem
    absolwentem wiec chyba czegos w zus'ie przez 12 miesiecy nie musze co nie ?)

    FuRu

  • 2. Data: 2004-05-28 05:19:02
    Temat: Re: wlasna dzialanosc a oplaty
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam>

> [...]
    > zus'u itd majac wlasna dzialanosc gospodarcza? (acha do tego jestem

    > absolwentem wiec chyba czegos w zus'ie przez 12 miesiecy nie musze

    Jeśli jesteś absolwentem i zgłosisz ten fakt w ZUSie i go zaakceptują,
    to przez rok czasu płacisz ok 440zł na zus. plus jeśli nie będziezsz
    miał żadnych kosztów (typu samochód na firmę - czyli paliwo, części
    itp) to będziesz bulił 19% podatku dochodowego od przychodu
    pomniejszonego o kwotę wolną od podatku i zapłacony zus.