PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki czas na odpowiedź › Re: Jaki czas na odpowiedź
    From: "Piotr" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki czas na odpowiedź
    Date: Thu, 23 Nov 2006 15:59:32 +0100

    > pensji i oświadczeniu o powrocie tej pensji. I tu mam do Was pytanie - czy
    > znacie może konkretny przepis prawny, który mówi o tym jaki pracodawca ma
    czas
    > na udzielenie mi odpowiedzi (róznież poproszę o odpowiedź na piśmie).
    Pytam, bo

    Dobrym zwyczajem jest odpowiedz w ciagu 2 tygodni, ale akurat w tej sytuacji
    firma nie ma zadnego obowiazku nawet odpowiedziec na Twoje pismo. Zwyklej
    firmy np. nie obowiazuje kodeks postepowania administracyjnego, ktory
    okresla zasady odpowiedzi na pisma kierowane do jednostek samorzadowych czy
    panstwowych.

    Inna sprawa, ze nie wyobrazam sobie, by firma pozostawila takie pismo,
    chocby bez krotkiej, ustnej rozmowy wyjasnianiacej. Generalnie jednak wydaje
    sie, ze to co napisales o podwyzce nalezy raczej traktowac jako pewnego
    rodzaju dzentelmenska umowe, niz formalne zobowiazanie do podwyzki. Sprobuj
    wiec raczej dyplomatycznie ponegocjowac, niz brutalnie domagac sie wyzszych
    pieniedzy. Innym rozwiazaniem jest szukanie innej pracy. "Glosowanie nogami"
    jest czasem niezla decyzja.

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz