PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki czas na odpowiedź › Re: Jaki czas na odpowiedź
  • Data: 2006-11-23 20:53:00
    Temat: Re: Jaki czas na odpowiedź
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie dano mi żadnego wypowiedzenia - po prostu aneks do umowy z nową kwotą i
    określeniem, że pozostałe warunki umowy pozostają takie same. Dla tych, którzy
    pytali dlaczego podpisałem - zapytałem się przełożonego co będzie, jeśli się na
    to nie zgodzę i odpowiedział mi, że jemu przekazano, że "wtedy mogą być użyte
    bardziej drastyczne środki". Nie powiedział nic więcej - ja mogłem się
    domyśleć, że chodziło by o zwolnienie, choć domyślałem się również, że to był
    raczej blef - nie zwalnia się pracownika z 8 letnim stażem pracy w dość wąskiej
    specjalizacji, który w dodatku jest w trakcie realizacji kilku poważnych i
    ważnych dla firmy projektów. Ale mimo to wolałem nie ryzykować bo wiecie jak to
    jest - kredyty, zobowiązania itp.