PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki adres e-mail

  • 51. Data: 2008-01-23 13:38:10
    Temat: Re: Jaki adres e-mail
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 23 Jan 2008 14:24:31 +0100, "kriss" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ale Ty Koleś jesteś mądry.

    A wiesz, że on chyba w to wierzy?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 52. Data: 2008-01-23 14:13:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A wiesz, że on chyba w to wierzy?

    oj w to i nie tylko w to:)
    poczytaj jego posty to sie mozna zdziwic:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 53. Data: 2008-01-23 14:41:07
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A wiesz, że on chyba w to wierzy?

    Tak myślę, inaczej by nie wypisywał takich teorii. Ale może to ma jakiś
    sens, mam płatny email, domenę, leczę prywatnie zęby, ostatnio kanałowo
    (300zł) Podajesz takie infa w CV i na STARCIE INACZEJ CIĘ TRAKTUJĄ ;-)))

    > --
    > Maciej Bójko
    > m...@g...com

    Oj, Panie Bójko, widzę że się ma darmowy e-adresik... ;-))), znaczy, że przy
    wypłacie 120 zł mniej. Bo masz mniejsze koszty życia.

    Krzysztof Wysocki
    www.artsdesign.pl
    www.PressMedia.pl

  • 54. Data: 2008-01-23 14:42:34
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Maciej Bójko
    > m...@g...com

    Darmowy, ale profesjonalny...

  • 55. Data: 2008-01-23 16:32:13
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:25:38 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl>
    w <2...@4...com> napisał:

    > 200 zl rocznie to mniej niz 20 zl miesiecznie. A wielu ludzi
    > zarabiajacych <1500 potrafi wieksze kwoty wypalic w formie papierosow.
    > 3 paczki w miesiacu mniej i juz maja na domene.

    Czytam to i czytam, i niech mi ktoś powie - po co się lansować własną
    domeną?
    Rozumiem - mieć firmę, zrobić stronę, żeby więcej zarabiać, maila przy
    okazji, ok. Dla zabawy też jestem w stanie zrozumieć.
    Ale płacić za domenę dla szpanu???

    > WAM

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 56. Data: 2008-01-23 17:33:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 23 Jan 2008 16:32:13 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> wrote:

    >Czytam to i czytam, i niech mi ktoś powie - po co się lansować własną
    >domeną?

    Żeby dostać robotę u Any Usera. Jeżeli nie masz własnej domeny,
    będziesz mniej zarabiać.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 57. Data: 2008-01-23 18:14:45
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Żeby dostać robotę u Any Usera. Jeżeli nie masz własnej domeny,
    > będziesz mniej zarabiać.

    Chyba by nie dostać. U niego jak stać cię na domenę to pewnie masz za duże
    wymagania finansowe.

    B.Z.

  • 58. Data: 2008-01-24 20:52:43
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    for your ills, when they did not even know them?
    Your chief maladies are pride, which takes you away from God, and lust,
    which binds you to earth; and they have done nothing else but cherish one or
    other of these diseases. If they gave you God as an end, it was only to
    administer to your pride; they made you think that you are by nature like
    Him and conformed to Him. And those who saw the absurdity of this claim put
    you on another precipice, by making you understand that your nature was like
    that of the brutes, and led you to seek your good in the lusts which are
    shared by the animals. This is not the way to cure you of your
    unrighteousness, which these wise men never knew. I alone can make you
    understand who you are...."

    Adam, Jesus Christ.

    If you are united to God, it is by grace, not by nature. If you are humbled,
    it is by penitence, not by nature.

    Thus this double capacity...

    You are not in the state of your creation.

    As these two states are open, it is impossible for you not to recognise
    them. Follow your own feelings, observe yourselves, and see if you do not
    find the lively characteristics of these two natures. Could so many
    contradictions be found in a simple subject?

    Incomprehensible. Not all that is incomprehensible ceases to exist. Infinite
    number. An infinite space equal to a finite.

    Incredible that God should unite Himself to us. This consideration is drawn
    only from the sight of our vileness. But if you are quite sincere over it,
    follow it as far as I have done and recognise that we are indeed so vile
    that we are incapable in ourselves of knowing if His mercy cannot make us
    capable of Him. For I would know how this animal, who knows himself to be so
    weak, has the right to measure the mercy of God and set limits to it,
    suggested by his own fancy. He has so little knowledge of what God is that
    he does not know what he himself is, and, completely disturbed at the sight

  • 59. Data: 2008-02-04 11:10:27
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "IżI" <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl> napisał w
    wiadomości news:fmt5st$io7$1@ns.master.pl...
    > Witam
    > Jaki rodzaj nazwy maila mozna uznac za profesjonalny??
    > I...@g...com jest zajete ze wzgledu na popularne imie i
    > nazwisko. ;/

    no to nazwisko.imie@
    imie.drugieimie.nazwisko@
    nazwisko.drugieimie@
    pierwszaliteraimienia.nazwisko@

    mozesz tez sprobowac na home.pl przez 30dni darmowe konto, jak nie
    dostaniesz pracy to Ci skasuja, a jak dostaniesz to oplacisz abonament i
    bedziesz uzywal ;)

  • 60. Data: 2008-02-04 11:11:41
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w