PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki adres e-mail

  • 31. Data: 2008-01-21 19:03:09
    Temat: Re: Jaki adres e-mail
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Bronek Kozicki pisze:

    > ja bym zasugerował że adresy darmowe też nie wyglądają specjalnie
    > poważnie

    No bez przesady, nikomu adres @gmail.com nie będzie przeszkadzał,
    zwłaszcza, jeśli CV jest przyjemne.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    How come wrong numbers are never busy?

  • 32. Data: 2008-01-21 23:51:18
    Od: "Photolinker.net" <a...@p...net>

    > Jaki rodzaj nazwy maila mozna uznac za profesjonalny??
    > I...@g...com jest zajete ze wzgledu na popularne imie i
    > nazwisko. ;/
    >
    > Macie jakies pomysly?

    jakby ktoś chciał to mam trochę wolnych w domenie www.idiota.pl ;-) , tanio
    sprzedam:)
    domena jak najbardziej profesjonalna opłacana co roku całe 122zł

    --
    Design resources
    http://www.photolinker.net

  • 33. Data: 2008-01-22 00:50:04
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    IżI pisze:
    > Witam
    > Jaki rodzaj nazwy maila mozna uznac za profesjonalny??
> [...]
    Po to wynaleziono przycisk "Reply" żeby nikt nie czytał twojego emila.
    Nigdy nie czułem potrzeby zmieniania swego maila i nikomu to nie
    przeszkadzało.

    Najważniejszą daną kontaktową i tak jest Twój numer telefonu i żaden
    mail bez niego nie będzie potraktowany poważnie (oraz oczywiście
    podpisanie się pod mailem imieniem i nazwiskiem).

    A, i jeśli nie szukasz pracy ale oferujesz usługi to masz mieć własną
    domenę, i to płatną, bez reklam.

    Pzdr.

  • 34. Data: 2008-01-22 01:20:02
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Płatny adres oznacza tylko tyle, że zapłaciłeś za adres. Coś więcej tylko
    > wtedy, gdy piszesz do idioty.

    Oznacza jeszcze jedno: że Cię na ten adres stać. To ważna informacja.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 35. Data: 2008-01-22 07:09:30
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Any User wrote:

    > Oznacza jeszcze jedno: że Cię na ten adres stać. To ważna informacja.

    W przypadku osoby prywatnej, nie sadze. To, ze kogos stac na 50 czy 100
    zl rocznie nie jest jakims oszolamiajacym pokazem bogactwa. Jesli to
    cokolwiek pokazuje, to to, ze wyindywidualizowanie sie z tlumu wp, gazet
    i gmaili jest dla kogos wazne i ze email jest dla niego czyms wiecej niz
    srodkiem komunikacji.

    Ja posluguje sie gmailem, bo jest wygodny i sie przyzwyczailam i nie
    czuje potrzeby uzywania platnego adresu dla samego "prestizu", choc
    wlasna domene mam i to wiecej niz jedna.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 36. Data: 2008-01-22 08:21:13
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > czuje potrzeby uzywania platnego adresu dla samego "prestizu", choc
    > wlasna domene mam i to wiecej niz jedna.

    Nie masz (wyjątkowo) racji. Tzn. owszem, te powiedzmy 200 zł rocznie za
    domenę i konto łącznie, czy nawet 50 zł za jakiś pakiet w promocji, to
    oczywiście nie jest dużo, ale nawet taki koszt jest poza zasięgiem ludzi
    zarabiających <1500 zł brutto.

    Oczywiście to, że ktoś nie ma konta we własnej domenie, nie oznacza
    jeszcze, że nie ma, gdyż go nie stać, bo może go np. nie umieć założyć,
    albo jeszcze cośtam innego - faktem jednak jest, że jego nieposiadanie
    *coś* mówi o kandydacie na pracownika.

  • 37. Data: 2008-01-22 08:39:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User pisze:
> [...]
    > jeszcze, że nie ma, gdyż go nie stać, bo może go np. nie umieć założyć,
    > albo jeszcze cośtam innego - faktem jednak jest, że jego nieposiadanie

    Tak samo jak testy na inteligencje mówią coś, ale nikt nie wie co po za
    tym, że ktoś takie testy rozwiązuje lepiej lub gorzej :)

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 38. Data: 2008-01-22 08:43:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Tak samo jak testy na inteligencje mówią coś, ale nikt nie wie co po za
    > tym, że ktoś takie testy rozwiązuje lepiej lub gorzej :)

    Niezupełnie. Jeśli ktoś nie ma płatnego konta i ew. domeny, to można
    pokusić o dalsze sprawdzanie, jak pilnie potrzebuje kasy i dostosować do
    tego jego pensję.

  • 39. Data: 2008-01-22 08:49:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User pisze:

    > Niezupełnie. Jeśli ktoś nie ma płatnego konta i ew. domeny, to można
    > pokusić o dalsze sprawdzanie, jak pilnie potrzebuje kasy i dostosować do
    > tego jego pensję.

    Niekoniecznie, to, że jako kontaktowe podaje darmową skrzynkę, nie
    oznacza, że nie ma płatnego konta czy domeny. Czasem nawet bezpieczniej
    jest podać takie właśnie konto, ze względów na spam jaki niektóre firmy
    handlowe lubią wysyłać.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 40. Data: 2008-01-22 09:40:53
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 09:43:11 +0100, Any User napisal(a):

    > Niezupełnie. Jeśli ktoś nie ma płatnego konta i ew. domeny, to można
    > pokusić o dalsze sprawdzanie, jak pilnie potrzebuje kasy i dostosować do
    > tego jego pensję.

    Nie zgodzę się, to już za daleko idące wnioski. Ludzi zakładają konta
    darmowe, bo się przyzwyczaili że konta pocztowe są darmowe. Dalej często
    gęsto zakłądają je jeszcze na studiach albo wcześniej nie koniecznie
    myśląc o przyszłym pracodawcy. Po latach uznają że nie będą zakładać
    kolejnego konta dla pracodawcy, przecież już mają swoje znane wszystkim
    znajomym od lat. Uzywanie kilku na raz graniczy dla sporej częsci z cudem.
    Nie dopomyślenia jest dla nich, że mogli by za swoje konto płacić.

    --
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*