PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki adres e-mail

  • 21. Data: 2008-01-20 15:52:16
    Temat: Re: Jaki adres e-mail
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-20, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > to, że taki adres można sobie dowolnie zmieniac, chocby codziennie?

    A płatnych nie można?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2008-01-20 15:54:42
    Od: sz <s...@b...no>

    Immona wrote:
    > Mozesz to rozwinac? Jakich informacji?

    moze dla niektorych konto na zagraniczym serwerze to tak jak zagraniczne
    konto bankowe - ktore jak wiadomo maja tylko kombinatorzy i aferzysci :-D

    (ale w jaki sposob ukrywa to jakies informacje to nie mam pojecia...)

  • 23. Data: 2008-01-20 16:26:04
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Bronek Kozicki pisze:

    > to, że taki adres można sobie dowolnie zmieniac, chocby codziennie?

    To raczej nie poważny człowiek niż nie poważny adres e-mail

  • 24. Data: 2008-01-20 16:43:57
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    No i?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 25. Data: 2008-01-20 19:01:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmvcan$315$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > A co w tym niepoważnego?
    Nic, to są normalne adresy. Równie mądrze byłoby uważać za niepoważne jakieś
    adresy zamieszkania, nazwiska itp.
    Ale jednak cos w tym jest.
    Potraktujesz poważnie firmy mające jako dane kontaktowe tylko skrytkę
    pocztową i ew. tel. komórkowy?
    Albo e-mail typu ...@b...pl?

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-01-20 19:25:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-20, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

> [...]
    > adresy zamieszkania, nazwiska itp.
    > Ale jednak cos w tym jest.
    > Potraktujesz poważnie firmy mające jako dane kontaktowe tylko skrytkę

    Tylko jest drobna różnica między firmą, a osobą prywatną.
    Coś jest niestosownego w imię....@g...com ?
    TYM BARDZIEJ, że przecież gmail to jedna z lepszych usług tego
    typu i np. ja wszystkie swoje adresy (nawet te płatne) tam
    kieruję, w celu wygodniejszego zarządzania pocztą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2008-01-20 20:07:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfp7818.6ii.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Tylko jest drobna różnica między firmą, a osobą prywatną.
    No wiesz, ja bym był skłonny posunąć się do tezy, że nie tak całkiem drobna
    jednak.
    To jest IMO znaczna różnica.

    > Coś jest niestosownego w imię....@g...com ?
    Nic, skąd ci to przyszło do głowy?
    Obiektywnie nic, tylko to nie kwestia obiektywizmu lecz subeiektywnego
    odbioru.
    Na to nie poradzisz.

    > TYM BARDZIEJ, że przecież gmail to jedna z lepszych usług tego
    > typu i np. ja wszystkie swoje adresy (nawet te płatne) tam
    > kieruję, w celu wygodniejszego zarządzania pocztą.
    Nie moja wina. ;))

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2008-01-21 08:35:29
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    i...@n...pl

  • 29. Data: 2008-01-21 14:40:29
    Od: "rheed" <n...@n...com>

    "IżI" <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl> wrote in message
    > Witam
    > Jaki rodzaj nazwy maila mozna uznac za profesjonalny??
> [...]

    polecam skrzynke na aol.pl (nieograniczony rozmiar)

    rheed

  • 30. Data: 2008-01-21 18:49:20
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości

    > ja bym zasugerował że adresy darmowe też nie wyglądają specjalnie
    > poważnie

    Chciałeś powiedzieć, nie wyglądają odpowiednio snobistycznie. Za to adres
    płatny oczywiście gwarantuje, że człowiek jest na poziomie (swoją drogą 120pln
    rocznie to bardzo tanio za taką gwarancję i nawet ktoś się jeszcze na to
    łapie!).
    Płatny adres oznacza tylko tyle, że zapłaciłeś za adres. Coś więcej tylko
    wtedy, gdy piszesz do idioty.

    e.