PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?

  • 31. Data: 2008-08-29 07:58:04
    Temat: Re: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-08-28, Maverick <k...@N...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Come on. W Warszawie zarobki "trochę" odstają od reszty kraju.

    Ale to co podał kolega to nie są wysokie zarobki nawet jak na inne
    miasta w kraju. Zważ, że pisze o programistach....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 32. Data: 2008-08-29 09:06:54
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ale to co podał kolega to nie są wysokie zarobki nawet jak na inne
    > miasta w kraju. Zważ, że pisze o programistach....

    Bo podalem zarobki w mniejszych firmach, dla ludzibez doswiadczenia (lub
    niewielkim) - wiadomo ze wieksze firmy wymagaja wiecej, ale i wiecej
    placa (zarobli brutto 10k/miesiac nie sa rzadkoscia, wrecz normalne po
    ok 3-4 latach pracy i pracy w wiekszej firmie).

    Poza tym programista jest 3-4 od dolu w rankingu plac IT: najnizej jest
    pan-od-xero, potem nauczyciel-informatyk, informatyk w budzetowce,
    tester, programista, - a pozniej to juz analitycy, projektanci itd (w
    kazdym razie nie klepacze kodu)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 33. Data: 2008-08-29 18:34:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 04:25:57 +0000 (UTC), " " <f...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Zlecenie jest bezpieczne tj.:
    >
    >- Umowa o dzieło nie precyzuje czasu pracy tylko ma powstac dzielo (wiec
    >mozesz pisac X lat)

    Żaden myślący zamawiający nie podpisze umowy, gdzie będzie brak daty ukończenia
    dzieła.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 34. Data: 2008-09-01 20:04:45
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    > - Umowa o dzieło nie precyzuje czasu pracy tylko ma powstac dzielo (wiec
    > mozesz pisac X lat)

    a to jakieś pomieszanie z poplątaniem. To że nie precyzuje czasu_pracy
    oznacza że nikt wykonawcy nie zobowiązuje do pracy nad dziełem 5, 8, 10 czy
    12 godzin dziennie, tygodniowo czy w innym okresie, ale raczej każda umowa o
    dzieło podaje termin wykonania (oddania) dzieła. Bez tego (oczywiście miedzy
    innymi lub przykładowo bez tego) mogłaby być np uznana za umowę o pracę.

  • 35. Data: 2008-09-08 11:11:20
    Temat: Re: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcz
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > dzieło podaje termin wykonania (oddania) dzieła. Bez tego (oczywiście
    >miedzy innymi lub przykładowo bez tego) mogłaby być np uznana za umowę o
    >pracę.

    Ok,
    ale musi powstać dzieło (w okreslonym czasie)= aplikacja
    A umowa zlecenie zleca wykonanie pracy (w okreslonym czasie) = programowanie

  • 36. Data: 2008-09-09 19:10:51
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Myślę, że może to być około 1/168 wartości samochodu ;)

    A ja myślę że jesteś

    - bufonem
    - nie masz co robić i piszesz głupie posty bo wszędzie musisz wtrącić swoje
    3 grosze specjalisty po zawodówce
    - za grosz nie masz poczucia humoru i nigdy nie rozumiałeś co znaczy dowcip
    o 1 (1/2, 1/4 czy 1/8) kosztu samochodu. Gość wyraźnie napisał że jak czegoś
    nie wiadomo to może dopisać. Dowcip o samochodzie jest przeznaczony dla
    ludzi, którzy piszą posty typu "ile zarabia się w poznaniu?". Zresztą co ci
    będę tłumaczył...