PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)? › Re: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
  • Data: 2008-08-28 10:05:30
    Temat: Re: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
    Od: pietia <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    j...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Dostalem ponizej opisana propozycje wspolpracy jako pracy dorywczej:
    > - praca na przygotowanym stanowisku w siedzibie firmy (biurko,
    > komputer, lacze internetowe, dostep do serwera SQL) jako
    > programista .net
    > - dowolne godziny pracy
    > - kilka godzin dziennie (1 - 3 godziny) lub czasem przerwa kilka dni/
    > tygodni
    > - umowa o dzielo
    >
    > Wlasciciel firmy chce, aby prace wykonywac u niego w firmie i placi
    > ilosc_spedzonych_godzin * stawka_za_godzine. Mam pytanie: jaka stawke
> [...]

    Ogolnie wydaje mi sie, ze dobrze wyjdzie na tym tylko pracodawca. Masz
    umowe o dzielo - moglbys krzyknac stawke za dana prace i zrobic to
    wolniej/szybciej w domu (na pewno maja jakiegos svna...). A takto -
    przyjdziesz i bedziesz musial sie wyrobic w danym czasie (szef kalkuluje
    na zasadzie: "moge za to dac max tyle") - jak sie wyrobisz przed
    czasem, to pewnie bedzie musial robic cos innego.