PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka prowizja ?

  • 1. Data: 2004-10-09 00:14:32
    Temat: Jaka prowizja ?
    Od: m...@o...pl

    Witam !

    Mam do was pytanie...

    Jestem informatykiem (zajuje się administracją i programowaniem).
    Utworzyłem od zera system CRM dla pewnej firmy. System sprawuje się
    bardzo dobrze. Owa firma chce ten system teraz wynajmować
    (sprzedawać). Jednak aby system mógł być sprzedawany wymaga pewnych
    modyfikacji. Zaproponowali mi udział w sprzedaży. W całym
    przedsięwzięciu byłbym odpowiedzialny za wszelkie sprawy techniczne,
    począwszy od aktualizacji oprogramowania i pisania nowego
    oprogramowania, po instalację i konfigurację serwerów.

    Firma czeka teraz na moją propozycje mojej prowizji od sprzedaży.
    Myślałem o 20% jako mojej propozycji wyjściowej. Czy waszym zdaniem jest
    ona dobra, a może zbyt niska lub za wysoka ? Z uwagi na fakt, że raczej
    jestem jedynym kandydatem na to miejsce, jaką propozycję wyjściową z
    mojej strony proponujecie ?

    Dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2004-10-09 08:36:23
    Temat: Re: Jaka prowizja ?
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Jestem informatykiem (zajuje się administracją i programowaniem).
    > Utworzyłem od zera system CRM ...........

    jesli jest to twoj "pomysł" i twoje narzędzia 50%-60%
    jesli bylo pisane w ramach godzin pracy na sprzecie pracodawcy 20-30%

    p.s.
    jesli masz umowe o prace to oni maja cie w garsci bo wszytko co stworzysz
    jest ich

    rafal

  • 3. Data: 2004-10-09 11:42:43
    Od: m...@o...pl

> [...]
    >
    > p.s.
    > jesli masz umowe o prace to oni maja cie w garsci bo wszytko co stworzysz

    mam z nimi podpisana umowe o dzielo, system pisalem u siebie na wlasnych
    narzedziach. jednak system jest ich poniewaz sprzedalem im prawa autorskie do
    niego, pomysl i wszelkie modyfikacje sa rowniez ich bo oni uzywaja systemu na
    codzien rowniez testujac nowe poprawki

    czyli moge smialo zaproponowac im 25% ?

    wielkie dzieki za odpowiedz
    karol

  • 4. Data: 2004-10-09 12:52:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 9 Oct 2004 13:42:43 +0200, m...@o...pl wrote:

    >jednak system jest ich poniewaz sprzedalem im prawa autorskie do
    >niego,
    sprzedac mogles prawa majatkowe na okreslonych polach eksploatacji.
    Jesli sprzedales im prawa do dalszej odsprzedazy to jestes na niskiej
    pozycji. A jak sprzedales im prawo do uzywania w ramach ich firmy to
    jestes wysoko :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!