PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odstąpienie od umowy o dzieło

  • 1. Data: 2004-10-08 18:30:26
    Temat: Odstąpienie od umowy o dzieło
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie...
    Tydzień temu podpisałam umowę o dzieło, na okres 3 miesięcy, jednakże oferta
    ta nie spełnia moich oczekiwań i w między czasie dostałam inną dużo
    atrakcyjniejszą. Termin tamtej nie upłynął, a w treści umowy nie jest
    napisane na jakich warunkach mogę od niej odstąpić. Moje pytanie dotyczy
    tego czy taka umowa wymaga szczególnej formy jej rozwiązania, a jeśli tak to
    jakiej? Praca dotyczy przeprowadzenia akcji marketingowej (wysyłania ofert),
    w pełnym wymiarze godzin jak w przypadku umowy o pracę, w siedzibie firmy.

    Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu moich wątpliwości.

  • 2. Data: 2004-10-08 19:51:20
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy o dzieło
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    primo - przy umowie o dzieło nie możesz pracować jak przy umowie o pracę.
    Przy takiej umowie nie obowiązują żadne godziny, a termin może określac
    tylko i wyłącznie zakończenie prac, ściśle określonych w umowie.

    po drugie primo - umowe mozesz zerwać zawsze. konsekwencją może być
    zwrócenie kosztów poniesionych na to co robisz, może też się zdarzyć że nie
    dostaniesz pieniędzy za całość. reszta - jeżeli nie było okreslone w umowie
    - raczej będzie kwestią umowy i dogadania się.

    zresztą tydzień to niewiele, więc nie powinnaś (poza stratą tygodnia czasu,
    jeśli się nie dogadasz) mieć większych problemów.

    gromax