PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Date: Tue, 26 Apr 2005 16:26:16 +0200

    Re to: konto [Tue, 26 Apr 2005 06:52:46 +0200]:

    > Przepraszam jesli uraziłem ,lecz i tak do sprzedawcy klieci
    > przychodzą a handlowiec chodzi za klientem

    No i dalej PRL ;) W tej chwili nie ma zmiluj sie, klientow
    jest malo a towaru duzo :) Kazdy lata za klientem, nie ma
    innej mozliwosci i tyle.

    > Więc jesli naprawde to czujesz załóż własną firmę i wyjdz
    > z własna ofertą.

    Nom, i to juz jest calkiem sensowne. Zwlaszcza, jesli do
    GSM moglby dorzucic tez wspolprace z innymi, uzupelniajacymi
    oferte firmami -- a na wlasny rachunek mozna sobie miec
    w sumie dowolna ilosc takich przedstawicielstw. Kwestia
    wymyslenia sposobu i stworzenia czegos atrakcyjnego.

    Ja np. chetnie spotkalabym w koncu handlowca, ktory zamiast
    twierdzic ze plus/era/idea jest najlepsza na swiecie, znalby
    wady i zalety ich ofert, potrafilby faktycznie cos dla mnie
    dopasowac do moich konkretnych potrzeb prywatnych i firmowych
    i od reki zalatwic wszystkie papierki. A jakos w tej mojej
    Zielonej Dziurze takiego jeszcze nie spotkalam...

    Mozliwosci masa jest, jak sie zna branze to spokojnie sie
    mozna bawic na wlasna reke. Tyle, ze to juz nie bedzie
    wygodny etacik i trzeba sie nalatac i popracowac porzadnie.

    Kira