PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak znaleźć

  • 1. Data: 2006-03-02 11:41:19
    Temat: Jak znaleźć
    Od: "Jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. proszę o pomoc mam 26 lat od 5 lat poszukuje pracy, nigdzie poza
    akwizycją mnie nie chcą. Swoich aplikacji wysłałem setki i niewiele mniej
    rozmów mam za sobą. Ponat rok temu obroniłem inżyniera, za około rok będe
    magistrem (specjalność telekomuniackacja) mam pół roku stażu absolwenckiego
    jako serwisant sprzętu komputerowego i sprzedawca i drógie pół roku stażu
    jako informatyk. Prosze pomwiedzcie co jest nie tak, może szukam zbyt dobrej
    pracy jak na moje kwalifikacje, czy powinienem zgodzić się wkońcu na
    akwizycję. Za odpowiedzi z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-03-02 11:47:14
    Temat: Re: Jak znaleźć
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracy jak na moje kwalifikacje, czy powinienem zgodzić się wkońcu na
    > akwizycję. Za odpowiedzi z góry dziękuję.

    - daj linka do swoich papierów - oblookamy.
    - popraw swoją ortografię, bo jeżeli Twoje dokumenty zawierają
    proporcjonalną ilość błędów do tej w Twoim poście, to lipa trochę....

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2006-03-02 12:58:46
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Spróbowałeś w wawie? Wysylałeś swoje papiery do operatorów "komórkowych",
    albo do TPSA?

  • 4. Data: 2006-03-02 20:18:40
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy jak na moje kwalifikacje, czy powinienem zgodzić się wkońcu na
    > akwizycję. Za odpowiedzi z góry dziękuję.

    Bez sensu. Nic o Tobie nie wiemy. NIC !! Nie ma sposobu by Ci pomoc, mozemy
    tylko udzielac Ci setki oczywistych porad w stylu "Zaloz garniak, patrz w
    oczy".

  • 5. Data: 2006-03-02 21:48:43
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > jako informatyk. Prosze pomwiedzcie co jest nie tak, może szukam zbyt dobrej

    Byc moze jestes brzydki ...
    A moze masz bardzo nieswieży oddech ...

    --
    Krzysiek, Krakow