PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany!!!

  • 1. Data: 2006-03-02 11:19:57
    Temat: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany!!!
    Od: "aranko" <a...@p...onet.pl>

    Pracownik do obsługi e-mail poszukiwany!!! Praca w domu 10-15 godzin
    tygodniowo według twojego rozkładu! Nie potrzeba żadnych przedpłat,
    zaliczek, zadatków ani rat gotówkowych, płatnych z góry.
    Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line! Wszystkiego,
    czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz
    chęć dokonania zmiany!

    Skontaktuj się: a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2006-03-03 13:20:55
    Temat: Re: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany!!!
    Od: "Yac" <y...@s...icpnet.pl>

    > dostęp do sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany!

    ja mam dostęp do *sieci* e-mail . Coraz smieszniejsze są te posty :)

    --
    www.skocz.pl/fajneCyce